تاثیرعوامل سازمانی بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرعوامل سازمانی بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرعوامل سازمانی بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرعوامل سازمانی بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرعوامل سازمانی بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر شاهد افزایش چشمگیر رقابت در سازمان ها بر سر کسب مشتری می باشیم بنابراین کسب رضایت مشتری و تامین خواسته های او به عنوان یکی از عوامل کلیدی استراتژیک در محیط رقابتی کنونی مطرح می باشد. با توجه به اهمیت روز افزون مشتریان برای سازمانها و از جمله بانکها ، لزوم ایجاد واحد یکپارچه مرتبط با امور مشتریان ضروری است.از سوی دیگر عوامل سازمانی، عامل مهمی در اجرای موفق سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری است.به همین دلیل این تحقیق به بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته است. عوامل سازمانی مورد بررسی شامل : وظایف سازمانی، ساختار سازمانی، افراد، سیستم پاداش و فرایند اطلاعات و تصمیم می باشند. با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها ، نتایج تحقیق نشان داد که عوامل سازمانی ذکر شده در بالا ، در استقرار و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری ، تاثیر مثبت و معناداری دارند.به نظر می رسد که سه عامل اولیه در عوامل سازمانی، از سایر عوامل مذکور مهم تر باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.