تاثیر هزینه تبلیغات بر ارزش بازار شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (مطالعه موردی: صنعت خودرو و ساخت قطعات)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هزینه تبلیغات بر ارزش بازار شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (مطالعه موردی: صنعت خودرو و ساخت قطعات) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هزینه تبلیغات بر ارزش بازار شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (مطالعه موردی: صنعت خودرو و ساخت قطعات)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هزینه تبلیغات بر ارزش بازار شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (مطالعه موردی: صنعت خودرو و ساخت قطعات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هزینه تبلیغات بر ارزش بازار شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (مطالعه موردی: صنعت خودرو و ساخت قطعات) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف اصلی واحدهای تجاری، افزایش ثروت سهامداران است. یکی از راه ها برای افزایش ثروت سهامداران بهبود عملکرد در شرایط رقابتی بازار های جهانی، تبلیغات است. تبلیغات می تواند سبب افزایش درآمد بنگاه اقتصادی شده و در نتیجه بر کارکرد بازار و سود اقتصادی بنگاه تبلیغ کننده اثر گذار باشد. از آنجایی که مه مترین صنعت در ایران، صنعت خودرو می باشد، در این تحقیق ما بر آن شدیم تا تاثیر هزینه تبلیغات بر ارزش شرکت را در صنعت خودرو و ساخت قطعات مورد بررسی قرار دهیم. به همین منظور از اطلاعات مالی ۲۹ شرکت در طی سال های ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۰ استفاده شده است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که بین هزینه تبلیغات و ارزش شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران که در صنعت خودرو و ساخت قطعات فعالیت می کنند، رابطه معنی داری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.