تاثیر عامل مدیریت در اجرای مطلوب طرح آموزش آداب و مهارت های زندگی اسلامی (طرح کرامت) در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمین زرندیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عامل مدیریت در اجرای مطلوب طرح آموزش آداب و مهارت های زندگی اسلامی (طرح کرامت) در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمین زرندیه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عامل مدیریت در اجرای مطلوب طرح آموزش آداب و مهارت های زندگی اسلامی (طرح کرامت) در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمین زرندیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عامل مدیریت در اجرای مطلوب طرح آموزش آداب و مهارت های زندگی اسلامی (طرح کرامت) در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمین زرندیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عامل مدیریت در اجرای مطلوب طرح آموزش آداب و مهارت های زندگی اسلامی (طرح کرامت) در مدارس ابتدایی از دیدگاه معلمین زرندیه :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف شناسایی عامل مدیریت بر اجرای مطلوب طرح آموزش آداب و مهارت های زندگی اسلامی (طرح کرامت) انجام پذیرفته است.این پژوهش از نظر هدف کاربردی است، از نظر نحوه گردآوری داده و اجرا توصیفی و به شیوه پیمایشی انجام پذیرفته است. جامعه آماری پژوهش شامل معلمان دوره ابتدایی شهرستان زرندیه می باشد که تعدادآنها ۱۸۰ نفر بوده است و ۴۰ نفر آموزگاران چند پایه و ششم ابتدایی بودند که طرح کرامت اجرا نمی کردند بنابراین تعداد جامعه آماری ۱۴۰ نفر می باشد که حجم نمونه مطابق جدول «مورگان» ۱۱۰ نفر تعیین و نمونه ها با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده اند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است، برای تاییدروایی محتوایی نظرمتخصصان مد نظرقرار گرفت. پایایی پرسشنامه، نیز با اجرای آزمایشی بر روی نمونه ای ۳۰ نفره و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ، ۹۵ بدست آمده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی شامل جداول ،میانگین ،انحراف استاندارد و واریانس و برای آزمون فرضیه ها از آمار t وابسته استفاده شد که در نهایت مشخص شد عامل مدیریت، در اجرای مطلوب طرح آموزش آداب و مهارت های زندگی اسلامی (طرح کرامت) باتوجه به نتایج بدست آمده موثر است. و مشخص شد بین وضعیت موجود و مطلوب عامل مدیریت در اجرای طرح آموزش آداب ومهارت های زندگی اسلامی (طرح کرامت) تفاوت وجود دارد.بین دیدگاه معلمین زن و مرد نیز در وضعیت موجود و مطلوب تفاوت وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.