تاثیر برخی از متغیرهای آمیخته بازاریابی بر تصویر ذهنی شرکت و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی مقایسه شرکت ایران خودرو با شرکت سایپا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر برخی از متغیرهای آمیخته بازاریابی بر تصویر ذهنی شرکت و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی مقایسه شرکت ایران خودرو با شرکت سایپا) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر برخی از متغیرهای آمیخته بازاریابی بر تصویر ذهنی شرکت و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی مقایسه شرکت ایران خودرو با شرکت سایپا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر برخی از متغیرهای آمیخته بازاریابی بر تصویر ذهنی شرکت و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی مقایسه شرکت ایران خودرو با شرکت سایپا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر برخی از متغیرهای آمیخته بازاریابی بر تصویر ذهنی شرکت و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی مقایسه شرکت ایران خودرو با شرکت سایپا) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

ارزش کلی ارزش ویژه ی برند ارزش افزوده به محصول نام گذاری شده در مقایسه با محصول نام گذاری نشده و بدون مارک تعریف می شود. این ارزش نتیجه ی سه بعد ارزش ویژه ی برند می باشد؛ شناخت برند ، کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند. در این مطالعه مدلی برای آزمودن روابط موجود میان تلاش های آمیخته بازاریابی (عملکرد کانال، قیمت ارزش گرا ، تبلیغات ، خدمات پس از فروش) تصویر ذهنی شرکت، سه بعد ارزش ویژه برند و عملکرد بازار طراحی شده است. بدین منظور مشتریان شرکت ایران خودرو و سایپا در شهرتهران به عنوان جامعه آماری تلقی گردیده که به علت نامحدود بودن جامعه آماری و عدم دسترسی به همه آنها تعداد ۲۶۷ پرسشنامه با توجه به حجم نمونه توزیع شد و در نهایت تعداد ۲۶۰ نمونه از مشتریان سایپا و ۲۳۶ نمونه از مشتریان ایران خودرو، جمع آوری گردید. این تحقیق در پاییز سال ۹۱ و با استفاده از پرسشنامه استاندارد محقق جی هرن کیم (۲۰۰۹) مورد بررسی قرار گرفت از سوی دیگر برای بررسی آزمون فرضیه های تحقیق از تکنیک تحلیل مسیر و بوسیله معادلات رگرسیونی چند متغیری شامل متغیرهای وابسته و متغیر مستقل استفاده شده است، همچنین محاسبات به وسیله نرم افزار آمار SPSS صورت پذیرفته است. تحقیق حاضر شامل بیست و پنج فرضیه بوده که پس از آزمون فرضیه ها و تحلیل های آماری انجام شده در سطح اطمینان ۹۵ % برای مشتریان ایران خودرو تعداد هفده فرضیه مورد تایید و هشت فرضیه رد شد، و برای مشتریان سایپا تعداد پانزده فرضیه مورد تأیید و ده فرضیه رد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.