برسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تغیر رفتار صاحبان کارخانه های صنعتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تغیر رفتار صاحبان کارخانه های صنعتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تغیر رفتار صاحبان کارخانه های صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تغیر رفتار صاحبان کارخانه های صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تغیر رفتار صاحبان کارخانه های صنعتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

مفهوم بازاریابی اجتماعی آخرین و جدیدترین مفهومی است که در میان فلسفه های پنجگانه بازاریابی مطرح گردیده است. هدف بازاریابی اجتماعی؛ تنها فرآیند مبادله و دادوستد نیست، بلکه هدف و مقصد والاتری دارد و آن تاثیرگذاری بر اعمال و رفتار افراد در اجتماع است در دنیای امروز در بحث نهادینه کردن رفتارهای اجتماعی و گسترش ارزشهای اجتماعی و اقتصادی در جوامع دچار مشکل گردیده است و موانعی از جمله تبلیغات منفی و عدم شناخت و عدم آگاهی جامعه از درست استفاده کردن و درست مصرف کردن و در کل فرهنگ صحیح رفتاری جامعه باعث شده رفتارهای مناسب اجتماعی نهادینه نگردد و نهایتا به فرهنگ رفتاری تبدیل نگرددتحقیق حاضر از نظر هدف یک تحقیق کاربردیست روش تحقیق توصیفی پیمایشی است برای جمع آوری داده ها از روش کتابخانه وپرسشنامه محقق استفاده شده است دوره شش ماه به طول انجامید و جامعه آماری صاحبان شرکتهای عمرانی و کارخانه های صنعتی شهر سنندج در ایران ونمونه آماری از کلرخانه ها و شرکتهای فعال می باشد و روش انتخاب حجم نمونه تصادفی ساده می باشد که پایای آن با آلفای کرونباخ با ۹۳ درصدمورد تایید قرار گرفته و برای آزمون از روش کای اسکوار و رگرسیون چندگانه استفاده شده باتحلیل آماری از مجموعه شاخص های متغیر بازاریابی اجتماعی با اطمینان ۰/۹۵ و در سطح خطای (. Sig ) کوچک تر از ۰/۰۵ معنی دار است بنابراین متغیر ابعاد مدل بازاریابی اجتماعی بر تغییر رفتار صاحبان کارخانه ها و شرکتهای عمرانی تاثیرگذار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.