بررسی نقش میانجی گرایانه کیفیت خدمات و نگرش مصرف کننده بر رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش میانجی گرایانه کیفیت خدمات و نگرش مصرف کننده بر رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش میانجی گرایانه کیفیت خدمات و نگرش مصرف کننده بر رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش میانجی گرایانه کیفیت خدمات و نگرش مصرف کننده بر رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش میانجی گرایانه کیفیت خدمات و نگرش مصرف کننده بر رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی نقش میانجی گرایانه کیفیت خدمات و نگرش مصرف کننده بر رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید انجام گرفته است. جامعه آماری مشتریان رستوران های لوکس منتخب در تهران بوده وحجم نمونه ۳۸۵ نفر تعیین شد و از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شده است. این پژوهش با رویکرد نظرسنجی از مشتریان مراجعه کننده به رستوران های لوکس انجام شده است. ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه با مقیاس پنج رتبه ای لیکرت بوده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی و از مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Lisrel و SPSS استفاده شد. نتایج نشان می دهد که ویژگی های روانشناختی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات لوکس و کیفیت خدمات رستوران های لوکس اثر می گذارد. در رابطه با ویژگی های جمعیت شناختی تنها سن بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات لوکس اثر می گذارد و جنسیت و درآمد بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات لوکس تاثیری ندارند و مضاف بر این ویژگی های جمعیت شناختی بر کیفیت خدمات رستوران های لوکس تاثیری ندارد. همچنین نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات لوکس، کیفیت خدمات رستوران های لوکس بر قصد خرید تاثیر دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.