بررسی نقش برند در وفادارسازی مشتریان محصولات لوازم خانگی در شهر کنگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش برند در وفادارسازی مشتریان محصولات لوازم خانگی در شهر کنگان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش برند در وفادارسازی مشتریان محصولات لوازم خانگی در شهر کنگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش برند در وفادارسازی مشتریان محصولات لوازم خانگی در شهر کنگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش برند در وفادارسازی مشتریان محصولات لوازم خانگی در شهر کنگان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

یکی از با ارزش ترین داراییهای هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت می باشدهر چه ارزش نام و نشان تجاری در ذهن مصرف کنندگان بیشتر باشد,شرکت می تواند در سایه آن مناع بیشتری ا از مصرف کنندگان کسب کند.ارزش ویژه نام و شان تجاری یکی از داراییهایی است که هم ارزش شرکت را حفظ می کند و هم وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می آورد.درک بازار با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژیهای مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها منافع بلند مدت برای بنگاه های اقتصادی به وجود می آورد.به نظر می رسد یکی از عواملی که به وفاداری مشتریان اثر می گذارد اعتبار نام و نشان تجاری و مزایای آن می باشد.این تحقیق بر حسب دسته بدی بر اساس هدف از نوع کاربردی و به لحاظ نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی است.جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان لوازم خانگی در شهر کنگان می باشد.نمونه شامل انتخاب ۱۱۰ مشتری محصولات لوازم خانگی در شهر کنگان می باشد.پرسشنامه مورد استفاده از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت اول به مشخصات فردی افراد مربوط بوده و قسمت دوم شمل پرسشنامه وفاداری به برند می باشد.همچنین روایی این پرسشنامه توسط استاد راهنما تایید ظده است.برای تعیین پایانی پرسشنامه در این پژوهش از روش آلفای رونباخ استفاده گردیدکه پایانی آن ۰/۹ بدست آمد.در این تحقیق,جهت تجزیه و تحلیل داده ها و مشاهدات از شیوه های توصیف آماری و در بخش استنباطهای آماری از روش آزمون t برای بررسی فرضیات یک تا پنج و برای بررسی فرضیه شش تحقیق از آزمون Anova استفاده گردیده است.در این تحقیق برای شش فرضیه مورد آزمون قرار گرفت که پنج فرضیه اول شامل ارتباط بین متغیرهای مولفه های عاطفی,ودیریت ارتباط با مشتری,مدیریت زمان,میزان منابع سرمایه گذاری شده,مولفه شناختی با وفاداری مشتریان به برند محصولات خانگی می با شند که همه روابط معنی دار و مثبت بودند اما در فرضیه ششم ارتباط بین تحصیلات و وفاداری مشتریان به برند محصولات خانگی معنی دار نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.