بررسی نحوه تاثیرگذاری برنامه های بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نحوه تاثیرگذاری برنامه های بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نحوه تاثیرگذاری برنامه های بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نحوه تاثیرگذاری برنامه های بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نحوه تاثیرگذاری برنامه های بازاریابی اجتماعی بر ارزش ویژه برند بر اساس مدل آکر :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

از جمله نیازهای سرنوشت ساز مدیران امروزه,دارا بودن برندی قوی است که توانایی رقابت در بازار را داشته باشد.مدیریت برند یکی از ابزارهای کارآمد در دست مدیران بازاریابی در خصوص بهبود عملکرد برند و افزایش ارزش آن در نزد مشتریان است.از جمله مهم ترین مفاهیم در مدیریت برند,توجه به ارزش ویژه برند است.بر اساس مدل آکر,ارزش ویژه برند از ابعاد مختلفی از قبیل آگاهی از برند,تداعی برند,وفاداری به برند و کیفیت ادراک شده تشکیل شده است.آنچه که به نظر می رسد این است که بسیاری از مدیران با بازاریابی اجتماعی و نقش مهم آن در بهبود ارزش ویژه برند سازمانها آشنا نیستند.در سه دهه اخیر استفاده از اصول و روش های بازاریابی تجاری برای تغییر عقاید,نگرش ها و رفتارها,مورد توجه قراار گرفته است و از آن به عنوان بازاریابی اجتماعی نام برده شده است.در این فرآیند منظم و برنامه ریزی شده,با استفاده از اصول و تکنیک های بازاریابی تجاری,محور قرار دادن مشتری و شناخت خواسته ها و نیازهای او,مخاطب به انجام یک رفتار و یا توجه به ایدهای خاص ترغیب می شود.هدف این تحقیق این است که نحوه اثرگذاری بازاریابی اجتماعی بر افزایش ارزش ویژه برند را مورد بررسی قرار دهد.مهمترین نتیجه ای که از این تحقیق دریافت شد,شامل دو مورد زیر است:۱-یکی از مهمترین ابزارها برای افزایش ارزش ویژه برند,توجه به مفاهیم و اصول بازاریابی اجتماعی است.۲-بین بازاریابی اجتماعی و ابعاد چهارگانه مدل ارزش ویژه برند آکر یک رابطه مفهومی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.