بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM در صنعت بیمه(مطالعه موردی:شرکت بیمه ملت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM در صنعت بیمه(مطالعه موردی:شرکت بیمه ملت) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM در صنعت بیمه(مطالعه موردی:شرکت بیمه ملت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM در صنعت بیمه(مطالعه موردی:شرکت بیمه ملت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان مشتری محور بودن بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM در صنعت بیمه(مطالعه موردی:شرکت بیمه ملت) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه ای که گسترش و ارایه خدمات، بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است، زیرا حضور مشتری در یک واحد اقتصادی علاوه بر آنکه سود مالی به دنبال دارد، امکان رقابت را نیز فراهم می سازد. هدف از این تحقیق تعیین میزان مشتری محور بودن شرکت بیمه ملت است. در این تحقیق از مدل تعالی EFQM استفاده شده و دارای یک فرضیه اصلی و چهار فرضیه ی فرعی است. جامعه آماری ما ۷۰ نفر از مشتریان شرکت بیمه ملت است که نمونه بطور تصادفی انتخاب شده است. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه بوده که شامل ۳۰ سوال می باشد و برای برآورد پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استفاده کرده که مقدار آن ۰/۹۶ بدست آمد. مقدار این آماده نشان می دهد که اولا سوالات پرسشنامه همبستگی بالایی با یکدیگر دارند و ثانیا پرسشنامه تحقیق، از پایایی بالایی برخوردار می باشد. برای تجزیه وتحلیل داده های آماری بدست آمده از پرسشنامه های جمع آوری شده از روش های آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده است. در سطح استنباطی برای آزمون فرضیه ها از آزمون T تک گروهی استفاده گردیده است. نتایج حاصل از آن پژوهش نشان می دهد بین مشتری محور بودن شرکت بیمه ملت در وضع موجود و وضع مطلوب تفاوت معنی داری وجود دارد و موسسه ۷۵/۶۶ درصد از نمره کل وضعیت مطلوب را کسب کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.