بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی شعب غرب استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی شعب غرب استان مازندران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی شعب غرب استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی شعب غرب استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت (مطالعه موردی شعب غرب استان مازندران) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر ، بررسی عوامل موثر در جلب اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت(مطالعه موردی شعب غرب استان مازندران)می باشد . تحقیق حاضر از لحاظ روش یک تحقیق توصیفی- پیمایشی و از حیث هدف کاربردی می باشد . جامعه آماری این تحقیق را ۴۶۰ نفر ازمشتریان بانک ملت (شعب غرب استان مازندران) تشکیل می دهد ، برای تعیین حجم نمونه در این تحقیق از جدول مورگان استفاده شده است که با توجه به این جدول حجم نمونه ۲۱۰ نفر تعیین گردید. در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده و همچنین از دو پرسشنامه محقق ساخته ودر تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS 21 و جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون کولموگروف – اسمیرنف و فریدمن و آزمون t استفاده گردید . نتایج نشان می دهدکه: تاثیر کیفیت خدمات براعتماد ووفاداری مشتریان بانک ملت در حد مطلوب می باشد (r=0/103) تاثیر رضایت مشتریان براعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت (r=0/156) در حدمطلوب می باشد.تاثیر ابعاد رویکرد رفتاری مشتریان بر اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت در حد مطلوب می باشد (r=0/126).ابعاد رویکرد نگرشی مشتریان بر اعتماد و وفاداری مشتریان بانک ملت در حد مطلوب می باشد (r=0/250) متوسط رتبه ها مربوط به رضایت مندی می باشد که با متوسط رتبه ۳/۹۶ معرفی گردیده است. دومین مولفه رویکرد رفتاری وفاداری با متوسط رتبه ۲/۷۳ و به همین ترتیب سومین مولفه کیفیت خدمات با متوسط رتبه ۱/۷۹ معرفی گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.