بررسی عوامل موثر بر انتخاب و جاذبه نام تجاری در شرکت قند سوادکوه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر انتخاب و جاذبه نام تجاری در شرکت قند سوادکوه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر انتخاب و جاذبه نام تجاری در شرکت قند سوادکوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر انتخاب و جاذبه نام تجاری در شرکت قند سوادکوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر انتخاب و جاذبه نام تجاری در شرکت قند سوادکوه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

برندها برای ارائه ی کیفیت به مشتریان، تمایز در بازار و کسب سودهای مالی در یک سازمان باز شناخته می شوند و می توانند به عنوان محصولات بنگاه ها، اشخاص و مکانها توصیف شوند. تاثیر برندها نمی تواند بیش از اندازه باشد زیرا سازمانها نیاز دارند تا به طور مستمر به مشتری دست یابند تا بدین وسیله ادامه ی حیات دهند و در بازار رقابت کنند. در استای توجه و اهمیت دادن به متغیرهای جاذبه ی نام تجاری در خلق ایده های جدید برای محصولات و خدمات شرکتها به طور عام و قند سوادکوه به طور خاص، تحقیق حاضر به منظور پاسخگویی به مسئله ی عوامل موثر بر انتخاب و جاذبه ی نام تجاری در شرکت قند سوادکوه ضمن مروری جامع بر ادبیات موضوعی مربوط به برند، موقعیت، تجربه سهم و جایگاه برند به عنوان متغیرهای انتخاب و جاذبه ی نام تجاری شرکت قند سوادکوه شناسایی شدند. بر همین اساس از پرسشنامه ای ۲۲ سوالی به منظور گردآوری اطلاعات استفاده شد، که پایایی آن با ضریب ۰.۸۷ مورد تایید قرار گرفت. پرسشنامه مذکور به صورت تصادفی ساده در اختیار ۱۷۸ نفر قرار داده شد. داده های گردآوری شده در قالب روش شناسی تحقیق کتابخانه ای و میدانی، پس از کدگذاری وارد نرم افزارهای Lisrel و SPSS شده و مورد آزمون قرار گرفته است که نتیجه تحقیق نشان داده اثرگذاری همه ی متغیرها ی ذکر شده مورد تایید قرار گرفته که در هر یک از متغیرها یک عامل در شرکت دارای وضعیت مطلوبی نمی باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.