بررسی رابطه میان ارزش ویژه برند با قصد خرید مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه میان ارزش ویژه برند با قصد خرید مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه میان ارزش ویژه برند با قصد خرید مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه میان ارزش ویژه برند با قصد خرید مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه میان ارزش ویژه برند با قصد خرید مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف نهایی هر کسب و کاری فروش به مشتریان می باشد، برند به عنوان با ارزش ترین دارایی ناملموس هر شرکتی به دلیل مزیت های فوق العاده ای که ایجاد می نماید نقش مهمی در موفقیت شرکت ها و برقراری ارتباط موثر با مشتری دارد، لذا ایجاد وحفظ موقعیت مناسب آن در اذهان مشتریان جهت تاثیر در تصمیم گیری و قصد خرید آنها یکی از اهداف مهم بازاریابان به شمار می رود. هدف از این تحقیق رابطه میان ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید مصرف کننده گان در صنایع غذایی میباشد و از مدل ۴ مولفه ای ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری آکر استفاده شده. روش تحقیق بر اساس هدف، کاربردی و براساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی-پیمایشی است، و با استفاده از نمونه گیری تصادفی سیستماتیک اعضای نمونه انتخاب شدند، از تعداد ۳۵۰ پرسشنامه توزیع شده، تعداد ۲۵۷ پرسشنامه قابل استفاده بودند. ابزار جمع آوری داده ها در این تحقیق پرسشنامه میباشد که مشتمل بر مولفه های ارزش ویژه برند (تداعی برند، آگاهی برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری به برند) و قصد خرید (تمایل به خرید، توجه به خرید) و توصیه به خرید می باشد. برای بررسی رابطه بین متغیرها از ضریب همبستگی پیرسون و مدل معادلات ساختاری و تحلیل عاملی با بکار گیری نرم افزار SPSS18 و AMOS18 استفاده شده است. با توجه به نتایج فرضیه اصلی ۱۲ فرضیه فرعی ارائه شدکه ۸ فرضیه فرعی تایید و ۴ فرضیه فرعی رد شدند و مولفه وفاداری به برند بیشترین تاثیر را بر قصد خرید دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.