بررسی رابطه ارتباطات داخلی بر هماهنگی راهبردی دوایر بازاریابی و منابع انسانی در سازمان های خدماتی استان یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ارتباطات داخلی بر هماهنگی راهبردی دوایر بازاریابی و منابع انسانی در سازمان های خدماتی استان یزد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ارتباطات داخلی بر هماهنگی راهبردی دوایر بازاریابی و منابع انسانی در سازمان های خدماتی استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ارتباطات داخلی بر هماهنگی راهبردی دوایر بازاریابی و منابع انسانی در سازمان های خدماتی استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ارتباطات داخلی بر هماهنگی راهبردی دوایر بازاریابی و منابع انسانی در سازمان های خدماتی استان یزد :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه عوامل ارتباطات داخلی بر هماهنگی راهبردی دوایر بازاریابی و منابع انسانی در سازمان های خدماتی استان یزد بود. این تحقیق بر اساس هدف کاربردی و از نظر ماهیت ، توصیفی و تحلیلی و از نظر نوع آزمون به کار رفته در تحقیق ، همبستگی است. جامعه آماری تحقیق شرکت های خدماتی استان یزد در سال ۱۳۹۱ بود (N=258). حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۱۵۴ نفر برآورد شد . ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه بود که روایی محتوایی آن بوسیله پانل متخصصان و پایایی آن محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای بخش های مختلف پرسشنامه احراز شود (>0.8). برای انجام تحلیل ها از نرم افزار LISREL و SPSS استفاده شد . نتایج تحقیق نشان می دهد که نظام پاداش دهی مشترک ، تعامل اجتماعی ، پشتیبانی مدیریت ارشد و ارتباطات بین فردی بر هماهنگی راهبردی بین دوایر بازاریابی و منابع انسانی تاثیر مثبتی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.