بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس) :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری در کارخانه پگاه فارس می باشد. در این پژوهش از روش توصیفی برای گردآوری اطلاعات و همبستگی دو متغیره برای تحلیل داده ها استفاده شده است. به منظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه ای استفاده شده است که ضریب پایایی آن ۸۷/ می باشد. جامعه آماری شامل تمام کارکنان کارخانه پگاه فارس (۱۴۵ نفر) می باشد. جهت تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون و آزمون t استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که بین اخلاق کسب و کار و مشتری مداری رابطه معنادار وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.