بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری(مطالعه موردی کارخانه پگاه فارس) :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه اخلاق کسب و کار و مشتری مداری در کارخانه پگاه فارس می باشد. در این پژوهش از روش توصیفی برای گردآوری اطلاعات و همبستگی دو متغیره برای تحلیل داده ها استفاده شده است. به منظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه ای استفاده شده است که ضریب پایایی آن ۸۷/ می باشد. جامعه آماری شامل تمام کارکنان کارخانه پگاه فارس (۱۴۵ نفر) می باشد. جهت تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون و آزمون t استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که بین اخلاق کسب و کار و مشتری مداری رابطه معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.