بررسی رابطه ابعاد ساختاری سازمان با میزان وفاداری مشتریان شعب بانک مسکن شهر کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ابعاد ساختاری سازمان با میزان وفاداری مشتریان شعب بانک مسکن شهر کرمان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ابعاد ساختاری سازمان با میزان وفاداری مشتریان شعب بانک مسکن شهر کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابعاد ساختاری سازمان با میزان وفاداری مشتریان شعب بانک مسکن شهر کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ابعاد ساختاری سازمان با میزان وفاداری مشتریان شعب بانک مسکن شهر کرمان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه ابعاد ساختاری سازمان با میزان وفاداری مشتریان شعب بانک مسکن شهر کرمان در سال ۹۲ می باشد.روش پژوهشی توصیفی از نوع همبستگی بوده:روش نمونه گیری تصادفی ساده و با استفاده از فرمول کوکران در حدود ۱۱۰ نفر انتخاب گردید و سپس داده های مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه های استاندارد شده ابعاد سازمانی(فرانک ۲۰۰۶)و میزان وفاداری مشتریان (مونکی و همکاران ۲۰۰۱)جمع اوری گردید.پایانی برای خرده مقیاس های رسمیت(۰/۷۶),تمرکز(۰/۷۱),پیچیدگی(۰/۸۲)و سلسله مراتب اختیار (۰/۷۸) و میزان وفاداری مشتریان ۰/۷۷ محاسبه گردید.نتایج با استفاده از نرم افزار SPSS ,در دو سطح توصیفی و استنباطی آنالیز شد و با استفاده از آزمونهای ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن به تایید و رد فرضیات اقدام شد,نتایج نشان داد بین متغیرهای رسمیت,پیچیدگی,تمرکز و سلسله مراتب اختیارات با میزان وفاداری مشتریان همبستگی منفی و معکوس وجود دارد,بنابراین جهت افزایش میزان وفاداری مشتریان پیشنهاد می شود و در ابعاد ساختاری سازمان انعطاف بیشتری از سوی مدیران صورت می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.