بررسی تاثیر مولفه های محصولات سبز بر عملکرد بانک (مطالعه موردی بانک ملی شهر تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مولفه های محصولات سبز بر عملکرد بانک (مطالعه موردی بانک ملی شهر تهران) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مولفه های محصولات سبز بر عملکرد بانک (مطالعه موردی بانک ملی شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مولفه های محصولات سبز بر عملکرد بانک (مطالعه موردی بانک ملی شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مولفه های محصولات سبز بر عملکرد بانک (مطالعه موردی بانک ملی شهر تهران) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر فضای کسب و کار بانکها شاهد تغییر و تحولات عمده ای بوده است پیشرفت روزافزون در عرصه علم و تکنولوژی تغییرات در مسیر تولید و عرضه محصولات و خدمات و تحولات ناشی ازجهانی شدن سبب گردیده تا بنگاه های اقتصادی توجه خود را بیش از بیش به نحوه رویارویی بافرصت ها و تهدید های این مسیر روبه روشد معطوف کنند امروزه بیش از گذشته بانک ها دریافته اند که رقابت از طریق ایجاد نوآوری های مستمر در خدمات و ساده سازی مراحل انجام کار امری محدود به زمان نیست بلکه فرآیندی مستمر و دایمی است از آنجایی که در نظام بانکی مشتریان محور اصلی بوده و همه کارها برای جلب رضایت وتوجه آنهاست، بنابراین یکی از بزرگترین رسالتهای یک بانک شناخت نیاز های مشتریان و ارائه بهترین خدمات به آنها در اسرع وقت و با بهترین کیفیت است . که لازمه دستیابی به این هدف اعمال روش های جدید و تجزیه و تحلیل اطلاعات در سطوح متعدد امور بانکی است. از طرفی دیگر به طور کلی می توان عنوان کرد هر عضوی از جامعه درگیر مسائل محیط زیست،سلامت ورفاه است در این میان مشاهده این حقیقت که چگونه پیشرفت های تکنولوی تخریب محیط زیست را سرعت بخشیده مشکل نیست در این میان بانکداری نیز به دلیل مصرف بالای انرژی وحجم انبوه صورت حساب های کاغذی یکی از مهمترین صنایع افزایش دهنده دمای محیط زیست است. بنابراین ضرورت مطالعه نوآوری در محصولات سبز بر عملکرد بانک را بیش از پیش آشکار می شود جامعه آماری مورد استفاده در این تحقیق مدیران عملیاتی بانک ملی شعب شهر تهران هست، که ۵۹۵ نفر می باشد روش نمونه گیری طبقه ای نسبتی ساده می باشد که از کل مدیران عملیاتی شعب بانک ملی شهر تهران بوده و مقدار حجم نمونه که با استفاده از فرمول نمونه گیری از جامعه محدود بود ۲۳۵ نفر می باشد. همچنین برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی و از نرم افزارهای SPSS و لیزرل استفادهشدو از مدل یابی معادلات ساختاری بعنوان یک تکنیک تحلیل چند متغیری برای آزمون میزان وابستگی روابط بین متغیرها استفاده خواهد شد. این تحقیق به دنبال بررسی ۹ فرضیه می باشد که از بین آنها ۴فرضیه تایید شده که عبارتند از تاثیر تقاضای بازار بر نوآوری خدمات سبز ، عملکرد محیطی، عملکرد اقتصادی ، خدمات سبزمیباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.