بررسی تاثیر مستقیم و غیرمستقیم جهت گیری های استراتژیک بر عملکرد سازمان طالعه موردی در بانک توسعه صادرات ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مستقیم و غیرمستقیم جهت گیری های استراتژیک بر عملکرد سازمان طالعه موردی در بانک توسعه صادرات ایران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مستقیم و غیرمستقیم جهت گیری های استراتژیک بر عملکرد سازمان طالعه موردی در بانک توسعه صادرات ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مستقیم و غیرمستقیم جهت گیری های استراتژیک بر عملکرد سازمان طالعه موردی در بانک توسعه صادرات ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مستقیم و غیرمستقیم جهت گیری های استراتژیک بر عملکرد سازمان طالعه موردی در بانک توسعه صادرات ایران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش در پی آن است تا روابط علی میان جهت گیری های استراتژیک، قابلیت های بازاریابی و عملکرد سازمان را مورد بررسی و مطالعه قرار دهد. تحقیقات نشان می دهد جهت گیری های استراتژیک مثل نوآوری گرایی، رقیب گرایی مشتری گرایی، کارآفرینی گرایی، کارمندگرایی و هزینه گرایی می توانند به عنوان مکمل بازارگرایی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد عالی برای سازمان به ارمغان بیاورند. جهت گیری های استراتژیک به طور خودکار منجر به عملکرد بهتر نمی شوند، اما رفتارهای خاصی را به دنبال دارند که بر عملکرد سازمان اثر می گذارد. بنابراین، در این تحقیق نقش قابلیت های بازاریابی و بازارگرایی به عنوان متغیرهای میانجی که رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و عملکرد را تقویت می کنند، مورد مطالعه قرار گرفته است. اطلاعات مورد نیاز جهت آزمودن مدل مفهومی، از جمع آوری ۹۱ پرسشنامه از مدیران ارشد شعب بانک توسعه صادرات ایران در سطح کشور بدست آمده است. جهت آزمودن پیوندهای علی بین متغیرها در مدل مفهومی از روش حداقل مربعات جزئی استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان می دهد که در بانک توسعه صادرات ایران استراتژی های هزینه گرایی، رقیب گرایی، مشتری گرایی، کارآفرینی گرایی و کارمندگرایی بر بازارگرایی تاثیر مثبت دارند. ولی بین نوآوری گرایی و بازارگرایی رابطه معنی داری وجود ندارد. همچنین، عملکرد این بانک در فضای رقابتی کنونی تحت تأثیر متغیرهای بازارگرایی و قابلیت های بازاریابی قرار دارد. علاوه بر این، نقش تعدیلگرانه متغیرهای محیطی آشفتگی بازار و آشفتگی تکنولوژیک بر رابطه بین بازارگرایی و عملکرد بانک مورد تایید قرار نگرفت. در نهایت نتایج حاصل نشان می دهد اثر مستقیم بازارگرایی بر عملکرد بانک بیشتر از اثر غیرمستقیم آن از طریق متغیر میانجی قابلیت های بازاریابی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.