بررسی تاثیر شبکه های تلویزیونی بیگانه بر امنیت فرهنگی ج. ا. ا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر شبکه های تلویزیونی بیگانه بر امنیت فرهنگی ج. ا. ا دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر شبکه های تلویزیونی بیگانه بر امنیت فرهنگی ج. ا. ا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شبکه های تلویزیونی بیگانه بر امنیت فرهنگی ج. ا. ا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر شبکه های تلویزیونی بیگانه بر امنیت فرهنگی ج. ا. ا :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بر علیه دیگر کشورها استفاده از قابلیت ها و برنامه های شبکه های تلویزیونی می باشد .پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر شبکه های تلویزیونی بیگانه بر امنیت فرهنگی ج.ا.ا انجام گردیده است و از نظر نوع تحقیق، کاربردی و به لحاظ روش پژوهش، همبستگی می باشد. جامعه آماری شامل ۱۳۰ نفر از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی بود. نمونه آماری طبق جدول مورگان ۹۷ نفرتعیین گردید. برای جمع آوری داده ها از روش کتابخانه علمی و تخصصی و روش میدانی استفاده شد.. به منظور اندازه گیری متغیرهای مورد نظر، پرسشنامه محقق ساخته ای، حاوی ۲۷ سوال، براساس مقیاس درجه بندی لیکرت تدوین گردید روایی پرسشنامه از طریق روایی محتوایی (CVR=0/7) و پایایی آن از طریق آلفای کرانباخ (=۰/۹۱) به دست آمد. با استفاده از آزمون کالموگروف اسمیرنوف به بررسی مفروضه نرمال بودن توزیع هریک از ابعاد پرداخته شد که نتایج، حاکی از نرمال نبودن توزیع نمرات بود، بنابراین برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار ناپارامتریک اسپیرمن و فریدمن استفاده گردید. نتایج نشان داد: بین تاثیر پذیری ابعاد امنیت فرهنگی (ارزش ها-باورها-رفتارها) از شبکه های تلویزیونی بیگانه رابطه مثبت وجود دارد. بنابراین شبکه های تلویزیونی بیگانه برتمامی ابعاد امنیت فرهنگی ج.ا.ا تاثیر می گذارد و بیشترین تاثیر بر بعد ارزش ها بوده و ابعاد باورها و رفتارها به ترتیب در مراتب بعدی قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.