بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارتقای ابعاد ارزش ویزه برند از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی:بانک سپه شهر تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارتقای ابعاد ارزش ویزه برند از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی:بانک سپه شهر تبریز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارتقای ابعاد ارزش ویزه برند از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی:بانک سپه شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارتقای ابعاد ارزش ویزه برند از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی:بانک سپه شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارتقای ابعاد ارزش ویزه برند از دیدگاه مشتریان(مطالعه موردی:بانک سپه شهر تبریز :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی عرصه نوظهوری است که در آن، مشتریان تجارب و ارزیابی های خود از خدمات مختلف مانند خدمات الکترونیکی را به اشتراک میگذارند. نتایج پژوهش ها نشان داده است، ارتباطات دهان به دهان مؤثرتر از تباطات از طریق سایر منابع مانند مطالب مهم روزنامه ها یا آگهی ها است؛ چون اطلاعات مقایسه ای معتبری را ارائه می دهد. بر این اساس، هدف اصلی این پژوهش، بررسی تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارتقای ابعاد ارزش ویژه برند بانک بر اساس مدل کلر می باشد که شامل شش بعد همنوایی با برند، قضاوت ها درباره برند، احساسات نسبت به برند، تصویرسازی با برند، عملکرد برند و برجستگی برند است. پژوهش حاضر از نوع کاربردی- پیمایشی است و جامعه آماری منتخب، مشتریان حقوقی بانک سپه شهر تبریز است که تعاملات مالی در سطح کلان با بانک دارند؛ زیرا نظرات این افراد نقش مهمی در ارتقای ارزش ویژه برند بانک از بعد مالی و رقابتی دارند. اطلاعات بدست آمده از جمع آوری ۵۰ پرسشنامه در بین مدیران ارشد شرکتها بدست آمده که با استفاده از تحلیل همبستگی و روش حداقل مربعات جزئی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها نشان می دهد، تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر بعد همنوایی با برند بانک سپه بیشترین تأثیر، بر بعد قضاوتها درباره برند بانک کمترین تأثیر و بر بعد احساسات نسبت به برند بانک، اثر نمی گذارد. در پایان بر مبنای نتایج تحقیق، پیشنهادهایی به مدیران بانک و محققین آتی ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.