بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM ) بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت داده گستر عصر نوین(های وب)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM ) بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت داده گستر عصر نوین(های وب) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM ) بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت داده گستر عصر نوین(های وب)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM ) بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت داده گستر عصر نوین(های وب)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM ) بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت داده گستر عصر نوین(های وب) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، تعیین تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) می باشد. در این پژوهش، تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتریان، شامل دانش و درک کارکنان و مدیران از CRM، فرهنگ ارتباطات سازمانی، فرآیند های مدیریت مشتری، فن آوری مؤثر در حمایت از مشتری و کانال های ارتباطی و خدماتی، بر رضایت و وفاداری مشتریان تبیین خواهد شد. این پژوهش از نظر روش پیمایشی و از نظر نوع، تحلیلی و از حیث هدف، کاربردی است. جامعه ی آماری پژوهش حاضر مشتریان شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) می باشد. حجم نمونه ی آماری از بین کارکنان این شرکت که ۲۰۰ نفر می باشند، انتخاب شده است. یافته های پژوهش حاضر نشان می دهد که CRM در شرکت داده گستر عصر نوین به صورت نسبتا مًطلوبی اجرا می شود، رضایت در این شرکت مطلوب ولی وفادارینسبتا نًامطلوب می باشد. همچنین یافته ها حاکی از آن است که میزان تاثیر CRM بر نشان می دهد که تأثیر دانش و درک کارکنان و مدیران از CRM بر وفاداری مشتریان از سایر متغیرهای مورد بررسی بیشتر است. همچنین تأثیر متغیر فرایندهای مدیریت مشتری بر رضایت مشتریان از سایر متغیرهای مورد بررسی بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.