بررسی برخی از عوامل موثر بر رضایت مشتری و تاثیر پاسخگویی ادراک شده در رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به شکایت در خرید اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی برخی از عوامل موثر بر رضایت مشتری و تاثیر پاسخگویی ادراک شده در رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به شکایت در خرید اینترنتی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی برخی از عوامل موثر بر رضایت مشتری و تاثیر پاسخگویی ادراک شده در رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به شکایت در خرید اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی برخی از عوامل موثر بر رضایت مشتری و تاثیر پاسخگویی ادراک شده در رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به شکایت در خرید اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی برخی از عوامل موثر بر رضایت مشتری و تاثیر پاسخگویی ادراک شده در رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به شکایت در خرید اینترنتی :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

در مبحث وفاداری و نگهداری مشتری,تمایل به شکایت,نقش اساسی دارد.مطالعات پیشین به اهمیت رضایت مشتری به عنوان یک میانجی برای تمایل به شکایت اشاره کرده است.این موضوع برای محک زدن سوابق مشتریانی که خریدار محصولات و خدمات بر پایه وب هستند وبایستی آنها را به سیستم شکایت وصل کرد مدنظر قرار می گیرد.در اینجا تاثیر عوامل اعتماد,عدالت,سودمندی و برآورد انتظارات بر تمایل به شکایت مطرح می شود.جامعه آماری ما تعداد ۱۹۶ نفر از مشتریانی است که خرید اینترنتی خود را از فروشگاههای زنجیره ای شهروند تهران در فصل زمستان سال ۱۳۹۱ انجام داده اند.روش نمونه گیری,تصادفی بوده و با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و رکرسیون برای آزمون فرضیه ها و تحلیل های آماری استفاده شده است.نرم افزار مربوطهSPSS می باشد.که با استفاده از پرسشنامه محقق و در سال ۲۰۱۲ سنجیده شده است.تعداد فرضیه ها ۱۰ عدد می باشد.که همه فرضیه ها در سطح اطمینان ۹۵% تایید شده است.نتایج بدست آمده از امتحان مدل ساختاری ارائه شده نشان می دهد که برآورد انتظارات,سودمندی و پاسخگویی مناسب بر روی رضایت مشتری تاثیر مثبتی دارند و فاکتورهای توزیع و تعامل و رویه که زیر مجموعه عدالت در مبادله اجتماعی هستند سهم زیادی در کسب رضایت مشتری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.