بررسی بانکداری الکترونیک برای افزایش کارایی و پذیرش مشتری در سیستم بانک (مطالعه موردی بانک های صادرات شهر ایلام)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی بانکداری الکترونیک برای افزایش کارایی و پذیرش مشتری در سیستم بانک (مطالعه موردی بانک های صادرات شهر ایلام) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی بانکداری الکترونیک برای افزایش کارایی و پذیرش مشتری در سیستم بانک (مطالعه موردی بانک های صادرات شهر ایلام) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی بانکداری الکترونیک برای افزایش کارایی و پذیرش مشتری در سیستم بانک (مطالعه موردی بانک های صادرات شهر ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی بانکداری الکترونیک برای افزایش کارایی و پذیرش مشتری در سیستم بانک (مطالعه موردی بانک های صادرات شهر ایلام) :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
توسعه شگفت انگیز فن آوری اطلاعات و ارتباطات، جهان و به تبع آن دنیای بانکداری را به سرعت دگرگون ساخته است. براین اساس در این مقاله، نقش خدمات نوین بانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی بانک ها با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان در شعب بانک صادرات شهرستان ایلام مورد بررسی قرار گرفته است. در این مطالعه با درنظر گرفتن دو جامعه مشتریان و مدیران و با استفاده از روش نمونه گیری طبقه بندی مضاعف بر حسب مناطق، نمونه های آماری به ترتیب به حجم ۴۱۶ و ۳۹ انتخاب و از پرسشنامه برای جمع آوری نظرات نمونه آماری در تحقیق استفاده گردید. روایی پرسشنامه ها به طریق محتوایی حاصل گردید و پایایی آن ها نیز با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ که بترتیب ۸۴/. و ۹۲/. بدست آمد، تایید گردید. برای تحلیل داده های پرسشنامه و آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون نسبت و جداول توافقی و نیز آزمون کی دو، و برای بررسی ارتباط بین مشخصات عمومی پاسخگویان (متغیر های تعدیل کننده) با تعداد انواع خدمات نوین بانکی مورد استفاده، از آنالیز واریانس یکطرفه و آزمون دانکن کمک گرفته شده است. نتایج نشان داد که خدمات نوین بانکی باعث افزایش رضایت مشتریان بانکهای صادرات شهرستان ایلام شده است ولی این خدمات به افزایشکارایی (کاهش هزینه و وقت کارکنان) در شعب بانک منجر نشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.