بررسی ارزیابی اثر بخشی فرایندهای مدیریت دانش در بین معلمان آموزش و پرورش شهرستان اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارزیابی اثر بخشی فرایندهای مدیریت دانش در بین معلمان آموزش و پرورش شهرستان اهواز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارزیابی اثر بخشی فرایندهای مدیریت دانش در بین معلمان آموزش و پرورش شهرستان اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارزیابی اثر بخشی فرایندهای مدیریت دانش در بین معلمان آموزش و پرورش شهرستان اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارزیابی اثر بخشی فرایندهای مدیریت دانش در بین معلمان آموزش و پرورش شهرستان اهواز :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به منظور ارزیابی اثربخشی فرایندهای مدیریت دانش در بین معلمان آموزش و پرورش شهرستان اهواز می باشد. روش پژوهش این تحقیق روش همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان آموزش و پرورش اهواز به تعداد (N=120) نفر بوده است.حجم نمونه مطابق با جدول مورگان (N=80) نفر برآورد گردید .این تعداد به صورت تصادفی از بین آنها انتخاب شده است.ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته که با استفاده از پرسشنامه همتی (۱۳۸۹) گردیده است که در پنج درجه ای لیکرت بوده است.روایی پرسشنامه در این پژوهش حاضر برابر ۹۱% شده است . داده های گردآوری شده به کمک روش های آمار توصیفی همچون فراوانی درصد،نمودار ستونی،میانگین انحراف معیار استفاده شده است و به آزمون های اماری استنباطی آزمون همبستگی پیرسون و روش های آلفای کرونباخ و تنصیف جهت محاسبه ضرایب پایایی می باشد که از طریق نرم افزارهای آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.نتایج به دست آورده نشان داده است که بین عوامل مؤثر در بکارگیری مدیریت دانشدر بین معلمان آموزش و پرورش رابطه معنا داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.