بررسی ارتباط بین فرصتهای تکنولوژیکی تاکید بازاریابی و عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل کننده عوامل محیطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین فرصتهای تکنولوژیکی تاکید بازاریابی و عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل کننده عوامل محیطی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین فرصتهای تکنولوژیکی تاکید بازاریابی و عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل کننده عوامل محیطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین فرصتهای تکنولوژیکی تاکید بازاریابی و عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل کننده عوامل محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین فرصتهای تکنولوژیکی تاکید بازاریابی و عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل کننده عوامل محیطی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی ارتباط بین فرصت های تکنولوژیکی، تأکید بازاریابی و عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل کننده عوامل محیطی در کلیه شرکت های تولید کننده کالای مصرفی در سطح استان یزد به اجرا در آمده است. مدل تحقیق از متغیرهایی چون فرصت های تکنولوژیکی، تأکید بازاریابی، عملکرد و عوامل محیطی شکل گرفته است. روش تحقیق از نظر هدف،کاربردی می باشد. جامعه آماری این پژوهش، کلیه شرکت های تولید کننده کالای مصرفی در استان یزد می باشد و تعداد ۳۱۰ نمونه جمع آوری گردید. برای طبقه بندی و تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای Lisrel و Spss استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که فرصتهای تکنولوژیکی بر روی تأکید بازاریابی تأثیر مثبت دارد، فرصت های تکنولوژیکی بر روی عملکرد تأثیر مثبت دارد، تأکید بازاریابی بر عملکرد تأثیر مثبت دارد، بعد ساختار تقاضا از عوامل محیطی تأثیر رابطه بین فرصت های تکنولوژیکی و عملکرد را تعدیل می کند و دو بعد ساختار عرضه و ساختار رقابت نقش تعدیلگری در این رابطه ندارند، بعد ساختار تقاضا از عوامل محیطی تأثیر رابطه بین تأکید بازاریابی و عملکرد را تعدیل می کند و دو بعد ساختار عرضه و ساختار رقابت نقش تعدیلگری در این رابطه ندارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.