بررسی ارتباط بین بازار گرایی و رضایت و رفتار شهروندی مشتریان بانک های استان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین بازار گرایی و رضایت و رفتار شهروندی مشتریان بانک های استان ایلام دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین بازار گرایی و رضایت و رفتار شهروندی مشتریان بانک های استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین بازار گرایی و رضایت و رفتار شهروندی مشتریان بانک های استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین بازار گرایی و رضایت و رفتار شهروندی مشتریان بانک های استان ایلام :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

رفتار شهروندی مشتری نتیجه اجرای برنامه های بازارگرایی است که هم بطور مستقیم و هم با واسطه منجر به رضایت مشتریان می شود. هدف این مطالعه بررسی ارتباط گرایش بازاریابی با رضایت و رفتار شهروندی مشتری در بانکهای استان ایلام است. جامعه آماری پژوهش حاضر مشتریان بانکهای استان ایلام است که ۲۲۰ پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده بین مشتریان توزیع شد که ۲۰۰ پرسشنامه از این مقدار مورد قبول و تجزیه وتحلیل شد. پرسشنامه های مورد استفاده در این مطالعه شامل ویژگی های جمعیت شناختی نمونه ها، مقیاس های سنجش بازارگرایی، رضایت و رفتار شهروندی مشتری است. ضریب پایایی پرسشنامه ۰/۹۱ گردید و روایی آن نیز توسط اساتید متخصص تایید شد. با استفاده از نرم افزار SPSS (نسخه ی ۲۰) داده های جمع آوری شده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای تحلیل داده ها از آمار توصیفی، آزمون دو جمله ای و مدل معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که بازارگرایی با رضایت و رفتار شهروندی مشتری رابطه معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.