انتقال دانش از کارمند به سازمان طی فرآیند بازگشت از مأموریت خارجی در حوزه مشاوره سرمایه گذاری: مورد کاوی شرکت DTZ در هندوستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتقال دانش از کارمند به سازمان طی فرآیند بازگشت از مأموریت خارجی در حوزه مشاوره سرمایه گذاری: مورد کاوی شرکت DTZ در هندوستان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتقال دانش از کارمند به سازمان طی فرآیند بازگشت از مأموریت خارجی در حوزه مشاوره سرمایه گذاری: مورد کاوی شرکت DTZ در هندوستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتقال دانش از کارمند به سازمان طی فرآیند بازگشت از مأموریت خارجی در حوزه مشاوره سرمایه گذاری: مورد کاوی شرکت DTZ در هندوستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتقال دانش از کارمند به سازمان طی فرآیند بازگشت از مأموریت خارجی در حوزه مشاوره سرمایه گذاری: مورد کاوی شرکت DTZ در هندوستان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یکی از موضوعات مهم در مدیریت دانش ، مطالعه و بهینه سازی فرآیندهای انتقال دانش بویژه از فرد به سازمان در رابطه با یادگیری سازمانی است. در سازمانهای مبتنی بردانش، این فرآیندها از اهمیت ویژه ای برخوردارند چرا که بدون اداره مؤثر و کارآمد آنها، دانش به عنوان یک دارایی ارزشمند و مزیت رقابتی از دست می رود. لازم به ذکر است اولین گام در این مسیر، شناخت و مطالعه انتقال دهنده های دانش و عوامل مؤثر براین انتقال در سازمان می باشد. دراین مقاله ، حامل های مهم دانش مانند کارگروهی و عوامل اصلی مؤثر بر انتقال آن مانند فرهنگ سازمانی در یک شرکت دانش بنیان واقع در هندوستان به نام DTZ که به ارائه خدمات مشاوره در زمینه سرمایه گذاری در سطح بین المللی می پردازد به صورت کیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند و نشان داده می شود که کاربرد دانشی که کارمندان طی مأموریت های خارجی کسب می نمایند در مأموریتهای بعدی و نیز داشتن روحیه همکاری و به اشتراک گذاری پس از بازگشت از مأموریت های خارجی ، نقشی کلیدی را در انتقال دانش ایفاء می کنند. به طور کلی این مقاله با انجام یک موردکاوی بر روی این شرکت، توجه ما را به دیدگاهی متفاوت و عملگرایانه معطوف می نماید که می گوید دانش درصورتی در سازمان موجودیت پیدا می کند و به اشتراک گذاشته می شود که به کار گرفته شود و تمامی اقداماتی که در راستای مدیریت دانش صورت می پذیرند نهایتا باید به مشتریان شرکت منفعت برسانند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.