ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بر اساس مدل:(EFQM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بر اساس مدل:(EFQM) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بر اساس مدل:(EFQM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بر اساس مدل:(EFQM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بر اساس مدل:(EFQM) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

موضوع پژوهش حاضر بررسی ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بر اساس مدل EFQM می باشد. در این پژوهش ۸ بعد از ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر شامل : ۱- نتیجه گرایی ۲- مشتری مداری ۳-رهبری و ثبات در مقاصد ۴-مدیریت بر اساس فرایندها و واقعیات ۵- مشارکت و توسعه منابع انسانی ۶-یادگیری نوآوری و بهبود مداوم ۷-توسعه شراکتها ۸-مسئولیت های اجتماعی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت .روش انجام تحقیق به صورت میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد می باشد. جامعه آماری این تحقیق معاونین،رؤسای ادارات، رئیس گروه ها وکارشناس مسئولان ستادی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران جامعه آماری ما را تشکیل می دهند که تعداد آنها جمعا ۱۰۵ نفر می باشد و جامعه به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. تکنیک آماری مورد استفاده در این تحقیق، آمار توصیفی می باشد. تجزیه و تحلیل اطلاعات با کمک نرم افزار spss انجام شده است. نتایج بدست آمده نشان می انجام شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد از نظر معاونین،رؤسای ادارات،رئیس گروه ها و کارشناس مسئولان ،در معیار رهبری، این سازمان ، ۷۲ درصد ؛ در معیار کارکنان ، ۷۷ درصد ؛ در معیار خط مشی و راهبرد ۷۸ درصد ؛ در معیار فرایندها ۴۸ درصد ؛ در معیار شراکتها و منابع ۷۴ درصد ؛ در معیار نتایج جامعه ۹۴ درصد ؛ در معیار نتایج کارکنان ۷۱ درصد ؛ در معیارنتایج مشتریان ۲۷ درصد و در معیار نتایج کلیدی عملکرد ۴۵ درصد موفق بوده است. با توجه به نتایج به دست آمده ،بیشترین و کمترین میزان عملکرد (امتیاز کسب شده) توسط سازمان به ترتیب در معیارهای ،نتایج جامعه ۹۴ % و نتایج مشتریان ۲۷ % بوده است. با وجود این که کمترین درصد عملکرد در حوزه نتایج بوده و آن هم مربوط به معیار نتایج مشتریان می باشد ،میزان امتیاز کسب شده ونهایتا درصد عملکرد در این حوزه (۴۸.۱۸ % = نتایج) کمتر از حوزه توانمند سازها (۶۷.۵ % =توانمند سازها) می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.