ارزیابی عملکرد آموزش عالی غیر دولتی با استفاده از مدل ارزیابی متوازن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد آموزش عالی غیر دولتی با استفاده از مدل ارزیابی متوازن دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد آموزش عالی غیر دولتی با استفاده از مدل ارزیابی متوازن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد آموزش عالی غیر دولتی با استفاده از مدل ارزیابی متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد آموزش عالی غیر دولتی با استفاده از مدل ارزیابی متوازن :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مهمترین دغدغه اکثر سازمان ها پیاده سازی استراتژی هایی است که با زحمت فراوان تدوین کرده اند. روش ارزیابی متوازن ابزاری در اختیار سازمان ها می گذارد تا بتوانند اجرای استراتژی را با وجوه مختلف دنبال کنند و مهمتر از آن بر عملکرد استراتژیک خود مدیریت داشته باشند. امروزه مدلهای متعددی برای سنجش عملکرد سازمانها،مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از مدلهایی که با استقبال گسترده ای مواجه شده،مدل کارت امتیاز متوازن است.ضرورت طراحی و استقرار این مدل در دانشگاه ها،یکی از مسایل مبرم و حیاطی بشمار می رود؛بنابراین داشتن یک روش جامع ارزیابی عملکرد برای این بخش،در راستای استراتژی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این تحقیق تحت عنوان ارزیابی عملکرد از نظر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه ،نسبت به عملکردکارکنان دانشگاه مذکور در سال ۱۳۹۱ می باشد؛جامع آماری آن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه وحجم نمونه ی آن تعداد ۱۳۲ نفر می باشد،که با استفاده از روش تصادفی ساده انتخاب شده اند؛نتایج آن نشان می دهد که رضایت دانشجویان از عملکرد کارکنان ،رشد و یادگیری ، به هنگام بودن فناوری،کیفیت ارائه ی خدمات و سرعت خدمات (نزدیک به کم) ، انعطاف پذیری و رضایت ذی نفعان(نزدیک به متوسط) می باشد؛ درقسمت آزمون فرضیات نشان داد که بین رشد و یادگیری،رضایت ذینفعان ، به هنگام بودن فناوری، انعطاف پذیری ، کیفیت خدمات و سرعت خدمات با عملکرد کارکنان رابطه ی مثبت و معنادار وجود دارد. نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق نشان می دهد کارکنان دانشگاه رازی در امور محوله به آنها تا حدودی ضعیف عمل کرده و در اجرا و پیاده سازی روش BSC از دانش و تجربه کافی برخوردار نیستند. در این تحقیق تلاش شده تا با شناسایی مهم ترین ابعاد عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و همچنین با مرور تحقیقات مربوط به موضوع،مهم ترین ابعاد عملکرد شناسایی شود و پساز آن مورد برسی و آزمون قرارگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.