بررسی عدد فرود بر پایداری سنگ چین در اطراف تکیه گاه پل بالدار ۴۵ درجه در قوس ۱۸۰ درجه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عدد فرود بر پایداری سنگ چین در اطراف تکیه گاه پل بالدار ۴۵ درجه در قوس ۱۸۰ درجه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عدد فرود بر پایداری سنگ چین در اطراف تکیه گاه پل بالدار ۴۵ درجه در قوس ۱۸۰ درجه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عدد فرود بر پایداری سنگ چین در اطراف تکیه گاه پل بالدار ۴۵ درجه در قوس ۱۸۰ درجه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عدد فرود بر پایداری سنگ چین در اطراف تکیه گاه پل بالدار ۴۵ درجه در قوس ۱۸۰ درجه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

رودخانه ها تحت تاثیر عومل مختلفی مانند ویژگیهای زمین شناسی، هیدرولوژیکی، ژئومورفولوژیکی و نحوه بهره برداری از آنها در معرض تغییر و تحول می باشند.در محل قوس، تغییرات عمق جریان، سرعت و تنش برشی در عرض رودخانه ها بسیار شدید بوده و باعث ایجاد جریان حلزونی و فرسایش قوس خارجی و رسوبگذری در قوس داخلی می شود و تاثیرات مخرب بیشتری بر محیط در برگیرنده آن دارد .وقوع آبشستگی در اطراف تکیه گاه پل، یکی از عمده ترین دلایل تخریب پل ها درمسیرهای قوسی است. یکی از متداول ترین اقداماتی که جهت حفاظت مستقیم سواحل وبستر رودخانه ها انجام می گیرد، استفاده از سنگ چین(ریپ رپ) می باشد. هدف از این تحقیق بررسی عدد فرود بر پایداری سنگ چین با چگالی ثابت و قطرهای متفاوت در دبی های مختلف در اطراف تکیه گاه پل با دیواره بالدر ۲۵ ‏درجه در قوس ۱۸۰ ‏درجه رودخانه می باشد. برای انجام آزمایش ها از یک فلوم آزمایشگاهی با قوس ۱۸۰ ‏درجه از جنس پلکسی گلاس استفاده شد. در این تحقیق یک نوع سنگ چین با چگالی ۱/۷ ‏و با قطرهای ۴/۷۶ ‏، ۹/۵۲ ‏، ۱۲/۷ ‏، ۱۹/۱ ‏میلی متر در محل تکیه گاه پل در موقعیت ۷۰ ‏درجه از قوس و با استفاده از چهار دبی ۱۷،۲۰ ‏،۲۳، ۲۷ ‏لیتر بر ثانیه مورد آزمایش قرار گرفت. در هر آزمایش عمق جریان در شرایط آستانه حرکت و آستانه شکست اندازه گیری گردید. نتایج حاصله نشان داد که در دو حالت آستانه حرکت و شکست، به ازای افزایش عدد فرود در قطرهای متفاوت، پایداری کاهش می یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.