شبیهسازی مانورهای توقف اضطراری، دایره چرخش و زیگزاگ برای یک زیردریاییدو بدنهای به همراه برجک و تست قفلشدن سطوح کنترلی برای به دستآوردن دیاگرام MLD


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیهسازی مانورهای توقف اضطراری، دایره چرخش و زیگزاگ برای یک زیردریاییدو بدنهای به همراه برجک و تست قفلشدن سطوح کنترلی برای به دستآوردن دیاگرام MLD دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیهسازی مانورهای توقف اضطراری، دایره چرخش و زیگزاگ برای یک زیردریاییدو بدنهای به همراه برجک و تست قفلشدن سطوح کنترلی برای به دستآوردن دیاگرام MLD  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیهسازی مانورهای توقف اضطراری، دایره چرخش و زیگزاگ برای یک زیردریاییدو بدنهای به همراه برجک و تست قفلشدن سطوح کنترلی برای به دستآوردن دیاگرام MLD،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیهسازی مانورهای توقف اضطراری، دایره چرخش و زیگزاگ برای یک زیردریاییدو بدنهای به همراه برجک و تست قفلشدن سطوح کنترلی برای به دستآوردن دیاگرام MLD :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این مقاله مانورپذیری و محدودیتهای مانور یک شناور زیرسطحی به کمک شبیهسازی برخی مانورهای استاندارد بررسی شده است . در ابتدا زیردریایی دو بدنه به همراه برجک و سطوح کنترلی مدلسازی شده و پس از پایداری هیدرواستاتیکی، پایداری هیدرودینامیکی آن نیز مورد بررسیقرار میگیرد. برای بررسی ماتورهای استاندارد توقف اضطراری، دایرهچرخش و زیگزاگ، ابتدا معادلات حاکم بر زیردریایی در صفحه افقی را بیاننموده و سپس با اعمال شرایط اولیه برای هر مانور، مانند زاویه سکان و سرعت شناور، پاسخ حرکتی زیردری ایی نسبت به این مانورها بررسی شدهاست. به دستآوردن نمودارهای محدودیت مانور ۱ زیردریایی یکی از مهمترین اهداف این مقاله است که با انجام شبیهسازی تست قفل شدن یا جامکردنسطوح کنترلی انجام گرفتهاست.نتایج حاصل از مانورها مانند زمان توقف کامل زیردریایی پس از خاموشنمودن یا عکسکردن دور موتور،شعاع چرخش زیردریایی، قطر تاکتیکی مانور دایره چرخش، زاویه اورشوت اول و دوم مانر زیگزاگ، زمان انجام یک زیگزاگ کامل، مقادیر سرعت -های خطی و زاویهای و موقعیت طولی و زاویهای زیردریایی از جمله دیگر مواردی است که در این مقاله به آنها پرداخته شدهاست.نهایتاقابلیتهای مانور زیردریایی مورد بررسی با استاندارد ایبیاس ۲ و معیارهای سازمان بینالمللی دریانوردی ۳ مقایسه شدهاست

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.