افزایش بهره وری و کارآیی در کارخانجات کشتی سازی و ارائه پیشنهادات لازم جهت بهبود سیستم تولیدIHOP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 افزایش بهره وری و کارآیی در کارخانجات کشتی سازی و ارائه پیشنهادات لازم جهت بهبود سیستم تولیدIHOP دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد افزایش بهره وری و کارآیی در کارخانجات کشتی سازی و ارائه پیشنهادات لازم جهت بهبود سیستم تولیدIHOP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی افزایش بهره وری و کارآیی در کارخانجات کشتی سازی و ارائه پیشنهادات لازم جهت بهبود سیستم تولیدIHOP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن افزایش بهره وری و کارآیی در کارخانجات کشتی سازی و ارائه پیشنهادات لازم جهت بهبود سیستم تولیدIHOP :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

ساخت کشتی ، مخصوصاکشتی های بزرگ به تعداد زیاد، مانند اتوموبیل ،پمپ، کمپرسور و سایر کالاهای صنعتی و مصرفی نیست و یا به عبارتی از نظر تقاضا اصلا با یکدیگر قابل مقایسه نیستند، لذا تولید انبوه در ساخت کشتی با این مفهوم وجود ندارد و بنابراین باید از دستگاه ها و ماشین آلاتی استفاده شود که بتوانند انواع قطعات را بسازند، زیرا در روش تولید انبوه ماشین های مختلف پشت سر یکدیگر قرار گرفته و قطعه یا محصول مورد نظر از ابتدای خط تولید به ترتیب بر روی تمام ماشینها رفته وعملیات لازم بر روی آن انجام می گیرد تا در نهایت قطعات یا محصولات بصورت پیوسته و انبوه تولید شوند. در این روش کارایی ماشین ها بالا بوده و هزینه و زمان مصرفی پایین است. با تمام مزایایی که این روش دارد ولی قادر به تولید صرفا یک یا چند نوع قطعه یا محصول میباشد، در صورتیکه در صنعت کشتی سازی مشتریان اکثرا خواهان محصولات متنوع و با تعداد بسیار کم می باشند.مثلا یک شرکت خواهان ۵ کشتی فله بر ۳۰۰۰۰ تنی و شرکت دیگر خواهان ۴کشتی نفتکش ۳۰۰۰۰۰ تنی می باشد و با مشتری دیگر خواهان کشتی کانتیربر ۵۰۰۰۰ تنی است که دیده می شود ضمن تنوع در اندازه و تعداد نیز با هم متفاوت هستند. از طرف دیگر روش سنتی بعلت پشت سر هم بودن عملیات ساخت، اعم از ساخت و مونتاژ قطعات مختلف بدنه، نصب تجهیزات، لوله کشی و رنگ آمیزی قسمت های مختلف و بدلیل دوباره کاری در بریدن و جوش دادن قسمت های مختلف سازه برای انتقال و نصب تجهیزات، فرایندی طولانی و هزینه بر می باشدو نیز بدلیل نداشتن فضای کافی برای کار و عدم امکان استفاده از دستگاه های مدرن ودقیق، دقت کافی در ساخت این روش وجود ندارد که در نتیجه با توجه به مشکلات موجود، روش سنتی قادر به رقابت با کارخانجات کشتی سازی دیگر در بازار جهانی نخواهد بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.