نقش بازاریابی سبز در فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان مطالعه موردی : مصرف کنندگان مواد شوینده خانگی در مشتریان فروشگاه زنجیره ای شهروند بیهقی تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازاریابی سبز در فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان مطالعه موردی : مصرف کنندگان مواد شوینده خانگی در مشتریان فروشگاه زنجیره ای شهروند بیهقی تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازاریابی سبز در فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان مطالعه موردی : مصرف کنندگان مواد شوینده خانگی در مشتریان فروشگاه زنجیره ای شهروند بیهقی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی سبز در فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان مطالعه موردی : مصرف کنندگان مواد شوینده خانگی در مشتریان فروشگاه زنجیره ای شهروند بیهقی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازاریابی سبز در فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان مطالعه موردی : مصرف کنندگان مواد شوینده خانگی در مشتریان فروشگاه زنجیره ای شهروند بیهقی تهران :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

درسال های اخیر نگرانی های فزاینده ای نسبت به محیط زیست دربین صاحب نظران همه حوزه های علمی پدیدار شده که پژوهشگران ومتخصصین ان بازاریابی نیزاز این دغدغه فارغ نبوده اند، به گونه ای که به پیدایش مفهوم جدیدی ازبازاریابی باعنوان بازاریابی سبز منجرشده است. پژوهش حاضرباهدف بررسی نگرش مصرف کنندگان نسبت به عومل موثر بازاریابی سبز وتاثیرآن برتصمیم خریدسبز مصرف کنندگان موادشوینده خانگی از مشتریان فروشگاه زنجیره ای شهروند بیهقی تهران صورت گرفته است براین اساس نمونه ای مشتمل بر ۲۵۱ نفرازمصرف کنندگان موادشوینده خانگی ازفروشگاه زنجیره ای مذکوربه شیوه تصادفی انتخاب گردیده وبررسی شدند .مدل مفهومی تحقیق برمبنای مطالعات نظری عوامل موثر بازاریابی سبزو تاثیرآن برتصمیم خرید سبزمصرف کنندگان طراحی وبرمبنای آن، پرسشنامه ای طراحی گردیده وداده های موردنظر جمع آوری گردید. درنهایت بااستفاده از نرم افزار spss به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته شدومشخص گردید، هریک از ابعاد محصول تبلیغ و رضایت مندی برخرید سبزمصرف کنندگان اثرمثبت ومعناداری دارند، درحالی که توزیع ، استانداردهای زیست محیطی ، قیمت وزنجیره تامین سبز دارای تاثیر منفی و غیرمعنی داری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.