مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت برند در شرکتهای خدماتی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

یکی از بزرگترین دارایی های هرشرکت نام ونشان تجاری آن است اهمیت این دارایی ناملموس تاحدی است که بسیاری از نویسندگان ازان به عنوان یک محصول کامل یادکرده ومعتقدندبسیاری از اوقات مشتریان درعوض آن که محصولی راخریداری کنند برندها رامیخرند .بسیاری از صابحنظران امروزه اعتراف می کنند که داشتن یک برند قوی وموفق یکی ازعوامل کلیدی برای دستیابی به مزیت رقابتی وتضمین حیات طولانی مدت سازمان می باشد. به همین دلیل بررسی مواردی که موجب موفقیت برنده می شود حائزاهمیت است.درمقاله حاضر ابتدابه برررسی ادبیات موضوع پرداخته وبااتکا به نتایج حاصلهخ ازاین تحقیقات به شباهت هایی ازجمله نقش کیفیت درک شده، نقش تجربه ی استفاده ازخدمات، نقش وفاداری مشتریان، نقش آگاهی ازبرند، نقش تبلیغات تجاری، نقش کارکنان، نقش سیستم مدیریت برند (BMS) نقش اعتبار بنداشاره شده است وپس از این بررسی ها به توضیح وتفسیرهریک ازشباهت ها پرداخته ودرپایان بااستفاده از این نتایج به ارائه پیشنهادات کاربردی پرداخته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.