مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از fMEA مطالعه موردی : بانک ملی مرکزی رفسنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از fMEA مطالعه موردی : بانک ملی مرکزی رفسنجان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از fMEA مطالعه موردی : بانک ملی مرکزی رفسنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از fMEA مطالعه موردی : بانک ملی مرکزی رفسنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از fMEA مطالعه موردی : بانک ملی مرکزی رفسنجان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف همه ی موسسات خدماتی ازجمله بانک ها ارائه خدمات مناسب ومورد رضایت مشتریان است.درواقع رمزموفقیت این سازمانها درمشتری مداری وتوجه به کیفیت خدمات می باشد. ازانجاکه سازمان های ارائه دهنده خدمات مالی وبه ویژه بانک ها درمحیطی بامحصولات غیرمتمایز فعالیت می کنندکیفیت خدمات درآنها بعنوان اولین سلاح رقابت شناخته می شود وبه دلیل اهمیت کیفیت درصنایع خدماتی وآثار برجسته آن بررضایتمندی مشتریان، همواره این سوال مطرح می شود که چگونه می توان کیفیت خدمات راارزیابی کرد؟این مطالعه نیزدرصد ارزیابی کیفیت خدمات بانکی بااستفاده از تکنیک تحلیل شکست وآثارآن (FMEA) بصورت موردی دریکی ازشعب بانک ملی رفسنجان انجام گردیده است .درروش FMEA جهت رتبه بندی آیتم های شکست، ازشاخص RPN که حاصلضرب سه فاکتور ریسک یعنی رخداد شکست، شدت شکست وقابلیت کشف شکست می باشد، استفاده می گردد. دراین راستامقاله حاضردرصد بکارگیری مدل وانگ وهمکارانش (۲۰۰۹) جهت ارزیابی واولویت بندی ریسک های کیفیت خدمات آموزشی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.