تببین ارتباط بین رفتارهای شهروندی سازمانی (OCB) ، رضایت شغلی (JS) وعملکردکارکنان (POE) شرکتهای بیمه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تببین ارتباط بین رفتارهای شهروندی سازمانی (OCB) ، رضایت شغلی (JS) وعملکردکارکنان (POE) شرکتهای بیمه ای دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تببین ارتباط بین رفتارهای شهروندی سازمانی (OCB) ، رضایت شغلی (JS) وعملکردکارکنان (POE) شرکتهای بیمه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تببین ارتباط بین رفتارهای شهروندی سازمانی (OCB) ، رضایت شغلی (JS) وعملکردکارکنان (POE) شرکتهای بیمه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تببین ارتباط بین رفتارهای شهروندی سازمانی (OCB) ، رضایت شغلی (JS) وعملکردکارکنان (POE) شرکتهای بیمه ای :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

امروزه عملکرد وبهره وری ازچنان جایگاهی برخورداردارند که تمام ابعادزندگی راتحت تاثیر قرارداده وسبب شکاف وفاصله روزافزون بین کشورهای پیشرفته وکشورهای جهان سوم شده اند. یکی ازمهمترین دغدغه های هرسازمانی بهبود وتقویت عملکرد کارکنان می باشد وباتوجه به این که رفتارهای شهروندی سازمانی به موازات عملکرد فردی وبه عنوان مکمل آن مطرح بوده اند، می توان گفت یکی ازمتغییرهای بسیارمهمی که برعملکرد کارکنان و سازمان می تواند تاثیرگذارباشد، رفتارهای شهروندی سازمانی هستند. رفتارهای شهروندی سازماین (OCB) به مجموعه فعالیت های کارکنان وپرسنل اطلاق می شودکه بیشتراز انتظار مدیران یاسازمان است و سنجش عملکرد مقوله ای است که ازدیرباز موردتوجه سازمانها وشرکتهای مختلف بوده است ، این مساله به خصوص درشرکتهای بیمه ای ازاهمیت دوچندانی برخورداراست چراکه این شرکتها معمولا نمایندگی های فراوانی درشهرهای مختلف دارندوامکان ارزیابی عملکرد این واحدهاونتایج آن ، بسیارحائزاهمیت است . دراین تحقیق برآنیم تاعوامل موثر برسطح عملکرد کارکنان درشرکتهای بیمه ای رابررسی نماییم بدین منظورمتغییرهای رفتارهای شهروندی سازمانی و رضایت شغلی رامدنظرقراردادیم وباتهیه پرسشنامه برمبنای مقیاس هفت مرتبه ای لیکرت واستفاده درجامعه پاسخگویان که عبارت بودند ازکلیه کارکنان شرکتهای بیمه ای درسراسرشهر تهران و حجم نمونه ای تصادفی وتعداد ۴۰۰نفر راتشکیل می دادند به انجام رساندیم .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.