تاثیر فرهنگ سازمانی برگرایش کارآفرینانه در کسب وکار های خانوادگی مورد مطالعه :کسب وکارهای خانوادگی در حوزه صنعت کاشی وسرامیک استان اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فرهنگ سازمانی برگرایش کارآفرینانه در کسب وکار های خانوادگی مورد مطالعه :کسب وکارهای خانوادگی در حوزه صنعت کاشی وسرامیک استان اصفهان) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فرهنگ سازمانی برگرایش کارآفرینانه در کسب وکار های خانوادگی مورد مطالعه :کسب وکارهای خانوادگی در حوزه صنعت کاشی وسرامیک استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فرهنگ سازمانی برگرایش کارآفرینانه در کسب وکار های خانوادگی مورد مطالعه :کسب وکارهای خانوادگی در حوزه صنعت کاشی وسرامیک استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فرهنگ سازمانی برگرایش کارآفرینانه در کسب وکار های خانوادگی مورد مطالعه :کسب وکارهای خانوادگی در حوزه صنعت کاشی وسرامیک استان اصفهان) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش ، بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی برگرایش کرآفرینانه ی کسب وکارهای خانوادگی است. دراین پژوهش برای بررسی تاثیرفرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه کسب وکارهای خانوادگی درصنعت کاشی و سرامیک استان اصفهان، مدل فرهنگ سازمانی دنیسون ومدل گرایش کارآفرینانه ی دست و لامپکین مورداستفاده قرارگرفته است. ابزارهای استفاده شده برای جمع آوری اطلاعات عبارت اند از پرسش نامه استاندارد دنیسون برای سنجش بعدفرهنگ سازمانی (پایایی باآلفای کرونباخ برابر ۹۲/۰ )، پرسشنامه و پرسش نامه ی استاندارد درس ولامپکن برای سنجش بعدگرایش کارآفرینانه، (پایاییی باآلفای کرونباخ برابر ۸/۰ ) پرسشنامه این پژوهش درمیان تمام اعضای جامع توزیع شد که ازتعداد ۷۰ پرسشنامه توزیع شده ۵۵ پرسش نامه به طورکامل تکمیل وبرگردانده شد. دراین پژوهش برای آزمودن فرضیه ی اصلی به کمک نرم افزار Spss ازآزمون رگرسیون خطی ساده و برای آزمودن فرضیه های فرعی پژوهش ازآزمون رگرسیون چندگانه استفاده شد.نتایج پژوهش نشان می دهد که فرهنگ سازماین برروی گرایش کارآفرینانه ی افراد این شرکت ها تاثیرمثبت ومعناداری دارد، به طوری که برای ایجادوتقویت گرایش کارآفرینانه درکارکنان باید روی فرهنگ سازمان تمرکزکرده ودرجهت هماهنگی ارزشها وهنجارهای افراد باکسب وکارهای خانوادگی اقدام کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.