بررسی موانع ومشکلات پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) درکارخانه سیمان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موانع ومشکلات پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) درکارخانه سیمان ایلام دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موانع ومشکلات پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) درکارخانه سیمان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موانع ومشکلات پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) درکارخانه سیمان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موانع ومشکلات پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت جامع (T.Q.M) درکارخانه سیمان ایلام :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

یکی از تحولات عمده واساسی که در مدیریت شکل گرفته تحول در نگرش به سازمان است (فرنج وندال وبل سیسیل ۱۳۸۱ ) تا قبل از چند دهه پیش تصور می شد که سازمان ها ابزارهای عقلایی برای ایجاد هماهنگی وکنترل افراد در تحقق اهداف بوده که دارای سطوح عمودی از بخش ها قسمت ها وواحدها می باشد که مبتنی برروابطی از قدرت هستند اما توجهی که امروزه مدیران ما نسبت به مسائل انسانی وپیشرفت درسایه رضایت کارکنان ومشتریان ابزار می دارند همگی نشانگر یک حرکت بزرگ در راستای استقرار فرهنگ کیفیت در سازمان هاست (دولان سیمون ال شولر رندال اس ۱۱۴:۱۳۷۷) استقرار فرهنگ کیفیت خود از انتخاب اگاهانه یک فلسفه مدیریتی مناسب با شرایط سازمان شروع می شود تنها انتخاب درست وتوام با باور می تواند انرژی لازم را برای جهت گیری های جدید سازمان آزاد کند (لامعی ،۱۳۸۳ :۴۲) مدیریت کیفیت جامع با مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) از جمله این روش ها برای ارتقای کیفیت محصولات وخدمات در سازمان های تولیدی وخدماتی است مدیریت کیفیت جامع بهبودی درروش های سنتی انجام کار وفنی اثبات شده برای تضمین کیفیت محصولات وخدمات وکاهش هزینه های زائد محسوب می شود (جلوداری ،۷۲:۱۳۸۰) این رویکرد با داشتن ارکان فلسفی واصول ساده وقابل درک وفراهم کردن یک بستر طبیعی شاید از بهترین گزینه ها در پیش روی مدیران باشد سه رکن مهم فلسفه مدیریت کیفیت جامع یعنی مشتری محوری فرایند گرایی وارتقای مستمر فرایندها هم در راس وهم در قاعده سازمان ها قابل درک واجرا است (لامعی ۶۹:۱۳۸۳) تمامی مدیرانی که با فلسفه مدیریت جامع کیفیت آشنایی دارند و در سازمان خود این فلسفه را با ابزار ارتقای فرایندهای به اجرا در آورده اند می دانند که اجرای این فلسفه با مشکلات فراوانی همراه است وبدیهی است شناخت موانع پیاده سازی مدیریت جامع کیفیت یکی از ابزار مهم برای اجرای این فلسفه مدیریتی می باشد ( احمدی ۳۲:۱۳۸۵) کارخانه سیمان ایلام که چند دهه است فعالیت خود را آغاز کرده جهت پیاده سازی واستقرار کامل سیستم مدیریت کیفیت جامع TQM با موانع و مسائلی روبروست لذا این تحقیق با هدف بررسی موانع استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در کارخانه سیمان ایلام در سال ۱۳۹۱ می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.