بررسی مدیریت کیفیت جامع با رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدیریت کیفیت جامع با رضایت مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدیریت کیفیت جامع با رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدیریت کیفیت جامع با رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدیریت کیفیت جامع با رضایت مشتریان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مدیریت کیفیت فراگیرراهکاراست که بسیاری از سازمانها برای بقا خود درعرصه رقابت برگزیده اند.مدیریت کیفیت جامع یکی ازکاملترین وکارامدترین فسلفه های مدیریتی است که به نحوشایسته ای مباحث کیفیت ورضایت مشتری رادربردارد دردنیای امروز که از یکسورقابتهای ملی، منطقه ای وبین المللی بسیارشدیدوتنگاتنگ وازسوی دیگرتغییرات وتحولات درتکنولوژی ، نیازبه بازارو… بسیار سریع وپرشتاب بوده ومسلما تجزیه و تحلیل شناخت صحیح وبکارگیری مناسب مباحثی ازقبیل مدیریت کیفیت جامع می تواند بسیار راهگشا وموثرباشد. این تحقیق باهدف معرفی وبررسی کیفیت جامع وبررسی نقش آن دررضایت مشتری انجام شده است. این مقاله ازنوع مطالعات کتابخانه ای می باشدودرادبیات موضوع این مقاله ابتدامدیریت کیفیت جامع (TQM) موردبحث وبررسی قرارگرفته سپس بحث رضایت مشتری ودرآخر ارتباط این دوموردنتیجه گیری قرارگرفت .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.