بررسی رابطه عدالت سازمانی باحفظ ونگهداشت منابع انسانی وجلوگیری ازترک خدمت کارکنان درسازمان های دولتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه عدالت سازمانی باحفظ ونگهداشت منابع انسانی وجلوگیری ازترک خدمت کارکنان درسازمان های دولتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه عدالت سازمانی باحفظ ونگهداشت منابع انسانی وجلوگیری ازترک خدمت کارکنان درسازمان های دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه عدالت سازمانی باحفظ ونگهداشت منابع انسانی وجلوگیری ازترک خدمت کارکنان درسازمان های دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه عدالت سازمانی باحفظ ونگهداشت منابع انسانی وجلوگیری ازترک خدمت کارکنان درسازمان های دولتی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تحولات همه جانبه در سازماندهی ومدیریت سازمان در شرایط رقابتی وبی رحم جهانی سازمان را وادار به تلاش در جهت حفظ وبقای خود نموده است دنیای امروز دنیای سازمان هاست زمانی که یک سازمان به وجود می اید برای رسیدن به اهداف خود نیاز به منابع وامکانات دارد که مهمترین آن منابع نیروی انسانی است اگر سازمان خواهان موفقیت واثر بخشی باشد باید بتواند نیروی کارآمدی را جذب وعلاوه برآن توجه خاصی را به نگهداری آنان معطوف داشته باشد تابا انگیزه بیشتری به ماندگاری در سازمان تمایل داشته باشند از طرفی عدالت واجرای آن یکی از نیازهای اساسی وفطری انسان است که در طول تاریخ همواره وجود آن بستری مناسب را جهت توسعه جوامع انسانی فراهم آورده است در واقع ادراک بی عدالتی اثرات مخربی را بر روحیه کارجمعی در پی دارد چرا که اهتمام نیروی انسانی وانگیزش کارکنان را تحت الشعاع خود قرار می دهد بی عدالتی وتوزیع غیر منصفانه دستاوردها وستاده های سازمان موجب تضعیف روحیه کارکنان وتنزل روحیه تلاش وفعالیت آنان وبعضا ترک خدمت در سازمان می گردد بنابراین از جمله وظایف اصلی مدیریت سازمان ها حفظ وتوسعه رفتارهای عادلانه در مدیران واحساس عدالت در کارکنان است رعایت عدالت به ویژه رفتارهای مدیریت با کارکنان نظر توزیع پاداش ها ،روابط سرپرستی ، ارتقاوانتصاب و…… بیش از بقیه رفتارها وحائز اهمیت است در این مقاله سعی بر آن است تاضمن بیان مقدمه ای در خصوص اهمیت حفظ ونگهداشت منابع انسانی وتبیین عدالت سازمانی (عدالت توزیعی ،عدالت رویه ای ،عدالت تعاملی )وضرورت اعمال آن در سازمان برای جلوگیری از ترک خدمت کارکنان ضمن تعریف مباحث مرتبط به بحث ونتیجه گیری بپردازیم .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.