بررسی تاثیر نقش عرضه گرایی واثر بخشی خرید سازمانی در شرکت های متوسط وبزرگ استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نقش عرضه گرایی واثر بخشی خرید سازمانی در شرکت های متوسط وبزرگ استان اصفهان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نقش عرضه گرایی واثر بخشی خرید سازمانی در شرکت های متوسط وبزرگ استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نقش عرضه گرایی واثر بخشی خرید سازمانی در شرکت های متوسط وبزرگ استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نقش عرضه گرایی واثر بخشی خرید سازمانی در شرکت های متوسط وبزرگ استان اصفهان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

خرید نقشی استراتژیک درسیستم زنجیره ارزش ایفا می کندوبدین وسیله خلق ارزش برای مشتری راتحت تاثیر قرارمی دهد. یک سازمان باعرضه گرایی، نقش تامیین کنندگان ومشتریانش درفرایند خلق ارزش رامی شناسد. عرضه گرایی به سازمان ها توانایی استفاده اهرمی پتانسیل ایجادارزش از پردازش های بالادستی (خرید) می دهد. بدین جهت، شرکتی که عرضه گرایی دارد، نقش پردازش خریدخودرا به عنوان فرایند خلق ارزش برای مشتری می شناسد.دراین راستا هدف پژوهش بررسی عرضه گرایی، اثربخشی خریدسازمانی به صورت موردی درشرکت های متوسط وبزرگ استان اصفهان می باشد.جهت سنجش عرضه گرایی ازمدل مین و منتر(۲۰۰۴) وبرای سنجش اثربخشی ازادبیات تحقیق استفاده شد.باتوجه به کم بودن حجم نمونه موردمطالعه ۸۰شرکت، جهت دست یابی هدف تحقیق ازروش معادلات ساختاری به کمک نرم افزار PLS استفاده شد. نتایج نشان دادکه عرضه گرایی اثرمثبت و معناداری به میزان B=0.4 و P=0.001 براثربخشی خریدسازمانی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.