بررسی اعتماد سازمانی وارتباط ان با مشخصات دموگرافیکی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی استان همدان در سال ۱۳۹۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اعتماد سازمانی وارتباط ان با مشخصات دموگرافیکی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی استان همدان در سال ۱۳۹۱ دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اعتماد سازمانی وارتباط ان با مشخصات دموگرافیکی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی استان همدان در سال ۱۳۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اعتماد سازمانی وارتباط ان با مشخصات دموگرافیکی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی استان همدان در سال ۱۳۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اعتماد سازمانی وارتباط ان با مشخصات دموگرافیکی پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی استان همدان در سال ۱۳۹۱ :

تعداد صفحات :۳۸

چکیده مقاله:

هدف ازمقاله حاضربررسی میزان اعتماد سازمانی وارتباط آن بامشخصات دموگرافیکی پرستاران شاغل دربیمارستان های تامین اجتماعی استان همدان بودازاین روتعداد۱۶۸ نفرازپرستاران شاغل دربیمارستان های تامین اجتماعی استان همدان به روش سرشماری موردمطالعه قرارگرفتند. ابزاراندازه گیری مورداستفاده پرسشنامه ۴۹ سوالی اعتمادسازمانی الونن وهمکاران (۲۰۰۸) شامل سه بعد اعتمادافقی، اعتمادعمودی، واعتمادموسسه ای باضریب آلفای کرونباخ ۹۵۷/. وپرسشنامه مشخصات دموگرافی بود. برای تجزیه تحلیل داده ها ازروش های آماری توصیفی واستنباطی انالیز واریانس استفاده شد. نتایج نشان دادکه اعتماد پرستاران نسبت به همکاران سرپرستاران ومدیران در سطح متوسطی قرارداشت وازبین مشخصات دموگرافیکی، فقط سن پرستاران بامیزان اعتماد سازمانی آنها ارتباط معنادارداشت(سطح معناداری ۳۸./. ) باتوجه به نتایج تحقیق ، افراددرسازمان های بهداشتی باید درتلاش باشند که جنبه ای ازرفتارسازمانی رادرخودهمکاران وزیردستان راتوسعه دهندتا ازمزایای اعتماد و درنهایت بهبود درخدمات رسانی به بیماران گام بردارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.