بررسی ابعاد مفهوم تصویر سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ابعاد مفهوم تصویر سازمانی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ابعاد مفهوم تصویر سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ابعاد مفهوم تصویر سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ابعاد مفهوم تصویر سازمانی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

مفهوم تصیویر سازمانی در عرصه های پژوهشی آموزشی ونیز فعالیت های اجرایی حوزه روابط عمومی ،موضوع اساسی وبنیادین به شمار می آید بنا به گفته مافیت (۱۹۹۴) در واقع به سختی می توان گفت که اندیشه وایده تصویر سازمانی چیز جدیدی است بنا به گفته (فلاناگان ) (۱۹۶۷) از متصدیان اجرایی تبلیغات – شرکت AT&T از سال ۱۹۰۸ درگیر کارخلق تصویر برای خود بوده است اما با این حال درک وتعریف مفهوم تصویر سازمانی سال های سال برای صاحب نظران ارتباطات سازمانی ونیز رشته های کسب وکاری مرتبط با آن یعنی تبلیغات بازاریابی مدیریت وروابط عمومی ،موضوعی مبهم به شمار می آمد به همین دلیل است که در متون مربوط به این رشته ها ،تعاریف وبرداشت های پرشماری از مفهوم (( تصویر )) می توان یافت وبا وجود تلاش های صورت گرفته در گذشته هنوز هم اجماع کاملی در مورد تعریف تصویر سازمانی وجود ندارد .دراین تحقیق که به روش مطالعه کتاب خانه ای صورت پذیرفته است ابتدا به پیشینه موضوع تصویر سازمانی پرداخته شده وسپس ابعاد تصویر سازمانی ( شهرت ،پیشینه سازمان و….) رابطه تصویر سازمانی وشهرت تحوه ایجاد وخلق تصویر سازمانی تبین شده است همچنین با توجه به وجود تفاوت هایی در بین شرکت های تولیدی وخدماتی ،به بررسی تصویر سازمانی در شرکت های ارائه دهنده خدمات نیز پرداخته شده ودر آخر به نیز پیشنهادات ومزایای وجود تصویر سازمانی مثبت تبیین شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.