بازاریابی پراتیزانی و تاثیرآن بررفتار خرید مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی پراتیزانی و تاثیرآن بررفتار خرید مصرف کننده دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی پراتیزانی و تاثیرآن بررفتار خرید مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی پراتیزانی و تاثیرآن بررفتار خرید مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی پراتیزانی و تاثیرآن بررفتار خرید مصرف کننده :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

رکوداقتصادی ، عدم سرمایه گذاری کافی ، توجه به بازدهی بالاترسرمایه ،انعطاف پذیری دربرابر نوسانات ابزار ونگاه مشتریان به سرعت درارائه خدمات ودسترسی به محصولات سبب شده تامدل های نوین بازاریابی مانند بازاریابی پارتیزایی که ضمن پاسخگویی به مشکلات آن ها داری نقاط قوتی همچون کم هزینه تربودن ووجوه تمایزی درماندگاری اذهان مشتریان دارند معرفی که باایجاد درگیری ذهنی مشتری با محصول بررفتارمشتری موثراست. دراین مقاله سعی شده تانقش متغییرهای مستقل درتبلیغات وپیام های تجاری بازاریابی پارتیزانی بررسی تابتواند دراثربخش کردن تبلیغات موثرواقع شود. روش انجام پژوهش توصیفی و باهدف کاربردی به صورت میدانی بااستفاده ازپرسشنامه ومصاحبه درشرکت های صادرکننده نمونه انجام وتحلیل داده ها بااستفاده ازروش های آماری پارامتریک ، رگرسیون وهمبستگی انجام شد.نتایج نشان می دهد که مخاطب هدف، خلاقیت وارتباط موثر بامخاطب، جایگاه یابی وتعیین مزایای رقابتی ررفتارمصرف کننده تاثیرمعنی داردارند. اما درموردتاثیرگذاری محیط بازاریابی وتعیین استراتژی ها وتکنیک های بازاریابی موثربررفتار خریدمصرف کننده نمی توان اظهارنظر کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.