الگوی مدیریت دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی : شبکه هامون)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الگوی مدیریت دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی : شبکه هامون) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الگوی مدیریت دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی : شبکه هامون)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی مدیریت دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی : شبکه هامون)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الگوی مدیریت دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی : شبکه هامون) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

دانش منبعی مهمی درسازمان های دانش محورمی باشد، سازمانی که بتواند بااستفاده ازمدیریت دانش، آن راتبدیل به شایستگی های محوری نموده ودربرنامه ریزی راهبردی خودلحاظ کند، درعصردانشی پیشرو خواهدبود. این تحقیق باهدف ارائه الگوی مدیریت دانش درسازمان های رسانه ای به دنبال این است تافرایندهای مدیریت داشن رسانه ای راباتوجه به ماهیت مشاغل درسازمان های رسانه ای بشناساندوبابه کارگیری سبک مناسب مدیریت آن واهمیت دادن به آن ها شکاف موجود بین دانش موجود سازمانی ودانش مطلوب سازمان راازبین ببرد. روش تحقیق این پژوهش ترکیبی اکتشافی (کیفی ، کمی) می باشد. جامع آماری این تحقیق کلیه کارکنان شبکه استانی سیستان و بلوچستان ( شبکه هامون) می باشد که بااستفاده از فرمول تعیین حجم نمونه آماری درکوکران ، نمونه ای ۱۰۰ نفری ازآنان انتخاب شد وبه صورت هدفمند براساس نتایج حاصل ازمصاحبه گروه های کانونی درخصوص تفکیک مشاغل شبکه هامون ، براساس مدل چالزپروجمع آوری داده ها بااستفاده ازآزمون های تحلیل عاملی ، تجزیه وتحلیل گردیدند. درپایان نتایج حاصل ازتحلیل داده ها نشان می دهد بین فناوری سازمانی،فرایندهای تولیددانش رابطه مستقیم ومعناداری وجودارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.