الگوی اندازه گیری عملکرد درشرکت های خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الگوی اندازه گیری عملکرد درشرکت های خدماتی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الگوی اندازه گیری عملکرد درشرکت های خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی اندازه گیری عملکرد درشرکت های خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الگوی اندازه گیری عملکرد درشرکت های خدماتی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این مقاله، بررسی روش های اندازه گیری عملکردوعوامل موثر برآن درشرکت های خدماتی می باشد. این مقاله براساس چهارچوپ نظریه احتمال وباتمرکز برالگوهای اندازه گیری عملکرد انجام شده است.اندازه شرکت وپویایی محیط کسب وکار، عوامل اصلی این الگومی باشند.مطالعه بااستفاده از داده های نظرسنجی تجربی از ۶۱ شرکت بزرگ بورس اوراق بهادارتهران جمع آوری شده است. دراین مطالعه بیشتر، به تغییر درشیوه های اندازه گیری عملکرد درسال های ۱۳۸۵تا ۱۳۹۰ پرداخته است. یافته های این تحقیق ، استفاده ازابزارهای اندازه گیری عملکرد دررابطه با ابعاد مالی وغیرمالی وفرایندهای مرتبط با بازارهای داخلی وخارجی رانشان می دهد بااین حال یافته ها نشان می دهد که شرکت ها عمدتا ازروش های سنتی حسابداری وگزارش دهی مالی بجای استفاده از شاخص های اندازه گیری عملکرد استفاده می کنند. یافته های این تحقیق همچنین شباهت ها وتفاوت های الگوهای اندازه گیری عملکرد رادرشرکت های خدماتی و تولیدی مشخص می کنند. این پژوهش دارای دومفهوم اصلی است اول اینکه، این مقاله به دانش محدود درمورد شیوه های اندازه گیری عملکرد درشرکت های خدماتی کمک می کنددوم، نشان دهنده تغییرات درالگوها، تمرکز برشیوه های اندازه گیری عملکرد می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.