ارائه چارچوبی برای نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه – مطالعه موردی منطقه ۳ تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوبی برای نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه – مطالعه موردی منطقه ۳ تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوبی برای نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه – مطالعه موردی منطقه ۳ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوبی برای نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه – مطالعه موردی منطقه ۳ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوبی برای نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه – مطالعه موردی منطقه ۳ تهران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

بازاریابی سیار شیوه جدیدی را برای انتقال پیام های تبلیغاتی به مصرف کنندگان از طریق تجهیزات موبایل فراهم می آورد. رشد آگهی های موبایل در سال های اخیر موجب گردیده تا محققان و شاغلین، آگاهی مصرف کنندگان از این نوع تبلیغات را مورد توجه قرار دهند. بررسی عوامل موثر بر نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه و اتخاذ سیاست های مناسب در زمینه این عوامل از روش های موثر دستیابی به تبلیغاتی هدفمند و جذب مشتریان است. این مقاله بر مطالعه عوامل موثر بر نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی از طریق مطالعه مفهومی و مرور ادبیات استخراج شده و مدل معادله ساختاری SEM شکل گرفته است. در این مدل، برای سنجش مدل و ارتباط های بین مدل، پرسشنامه ای بین دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی در منطقه ۳ تهران توزیع شد و از روش تحلیل مسیر برای آزمون فرضیه ها و مدل تحقیق استفاده شد. تحلیل نتایج حاصل نشان از تأثیر کسب اجازه برای ارسال پیامک، رنجش ناشی از ارسال پیامک، اعتبار پیامک های تبلیغاتی و ارزشمندی اطلاعات پیامک ها بر نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی دارد. نتایج این تحقیق، بینش مفیدی برای سیاست گذاران و محققان بازاریابی در صنایع مختلف فراهم می کند و به مدیریت برتر کمک می کند در قالب چنین سیاست هایی بتوانند تبلیغاتی کارا و هدفمند داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.