مقایسه ی متدولوژی تعیین سطح خدمت قطعه های تداخلی دو طرفه در(HCM) ویرایش های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ راهنمای ظرفیت راه ها(مطالعه ی موردی: نواحی تداخلی دوربرگردان ستاری – شمال بلوار فردوس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ی متدولوژی تعیین سطح خدمت قطعه های تداخلی دو طرفه در(HCM) ویرایش های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ راهنمای ظرفیت راه ها(مطالعه ی موردی: نواحی تداخلی دوربرگردان ستاری – شمال بلوار فردوس) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ی متدولوژی تعیین سطح خدمت قطعه های تداخلی دو طرفه در(HCM) ویرایش های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ راهنمای ظرفیت راه ها(مطالعه ی موردی: نواحی تداخلی دوربرگردان ستاری – شمال بلوار فردوس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی متدولوژی تعیین سطح خدمت قطعه های تداخلی دو طرفه در(HCM) ویرایش های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ راهنمای ظرفیت راه ها(مطالعه ی موردی: نواحی تداخلی دوربرگردان ستاری – شمال بلوار فردوس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ی متدولوژی تعیین سطح خدمت قطعه های تداخلی دو طرفه در(HCM) ویرایش های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ راهنمای ظرفیت راه ها(مطالعه ی موردی: نواحی تداخلی دوربرگردان ستاری – شمال بلوار فردوس) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

تداخل از برخورد دو یا چند جریان ترافیک هم‌جهت در امتداد مشخصی از قطعه‌های آزادراهی یا بزرگاهی به وجود می‌آید. ساختار هندسی و تقاضای جریان عبوری (جریان تداخلی و غیر تداخلی) از قطعه‌ی تداخلی، حدود تغییرات سرعت و شدت تعویض خط وسایل نقلیه را نسبت به قطعه‌‌ی مبنا تعیین نموده و این تغییرات می‌توانند عاملی بالقوه در افت کیفی پارامترهای عملکردی و کاهش سطح ایمنی عبور در قطعه‌ی مذکور محسوب شوند. بدیهی است عملکرد نامناسب قطعه‌ی تداخلی، عملکرد قطعه‌‌های تأثیراز آن تحت‌الشعاع قرار داده و منجر به کاهش مطلوبیت تردد در امتداد محور می‌گردد. از این رو تعیین سطح خدمت قطعه های تداخلی به عنوان معیاری در سنجش عملکردشان و در نگاهی کالن‌‌تر ارزیابی عملکردمحورهای در برگیرنده‌های آن‌ها ، امری ضروری است. در این مقاله مقایسه‌ی متدولوژی تعیین سطح خدمت «قطعه‌های تداخلی دو طرفه» که بیشترین میزان آشفتگی جریان را نسبت به سایر انواع قطعه‌های تداخلی به همراه دارند. نتایج به دست آمده نشان می‌دهد در ویرایش۲۰۱۰ راهنمای ظرفیت راه‌ها وابستگی فرآیند تخمین سرعت به جزییات بیشتری جریان عبوری از قطعه‌ی تداخلی (همچون تعویض خط وسایل نقلیه) منجر به ارائه‌ی مقادیری واقع بینانه‌تر نسبت به ویرایش ۲۰۰۰ این راهنما شده و لذا تعین حدود چگالی و نهایتاً سطح خدمت، با تکیه بر متدولوژی پیشنهادی ویرایش ۲۰۱۰ از قابلیت اطمینان بالاتری برخوردار خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.