تجاری سازی تحقیقات: حلقه ی ارتباطی دانشگاه – صنعت – دولت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تجاری سازی تحقیقات: حلقه ی ارتباطی دانشگاه – صنعت – دولت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تجاری سازی تحقیقات: حلقه ی ارتباطی دانشگاه – صنعت – دولت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجاری سازی تحقیقات: حلقه ی ارتباطی دانشگاه – صنعت – دولت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تجاری سازی تحقیقات: حلقه ی ارتباطی دانشگاه – صنعت – دولت :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
دانشی که در دانشگاهها و مراکز آکادمیک ایجاد میگردد چنان چه در مراحل بعدی تبدیل به محصول، خدمت یا فناوری نگردد، از نظر اقتصادی دانش بیهودهای تلقی خواهد شد و نخواهد توانست ارزش افزودهای را برای جامعه ایجاد کند. از این رو ایجاد و ذخیرهسازی دانش در دانشگاهها به تنهایی راضیکننده نمیباشد و اطمینان از کاربرد آن به گونهای که جامعه بتواند از منافع سرمایهگذاری در تحقیقات بهرهبرداری نماید یکی از اهداف اصلی تحقیقات دانشگاهی است، به همین دلیل دانشگاهها بطور روزافزونی با افزایش تجاریسازی تحقیقات جدید و کاهش فعالیتهای قدیمی نظیر تدریس و تحقیقات مواجه شدند. از این رو پژوهش حاضر درصدد شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی میباشد. برای انجام پژوهش از شیوه نمونهگیری هدفمند قضاوتی استفاده گردید. همچنین جهت دستیابی به اطلاعات موثق و قابل اعتماد به انجام مصاحبههای نیمه ساختار یافته و عمیق با ۱۶ تن از خبرگان دانشگاهی فعال در صنعت پرداخته شد. نتایج حاصل از پژوهش حاضر نشان داد که عوامل موثر بر تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در دو بعد اصلی عوامل سازمانی و عوامل محیطی قرار میگیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.