طراحی سازوکارالکترو – مکانیکی جهت بالا بردن راندمان پایداری و کاهش اتلاف سوخت درخودروهای سواری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی سازوکارالکترو – مکانیکی جهت بالا بردن راندمان پایداری و کاهش اتلاف سوخت درخودروهای سواری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی سازوکارالکترو – مکانیکی جهت بالا بردن راندمان پایداری و کاهش اتلاف سوخت درخودروهای سواری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی سازوکارالکترو – مکانیکی جهت بالا بردن راندمان پایداری و کاهش اتلاف سوخت درخودروهای سواری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی سازوکارالکترو – مکانیکی جهت بالا بردن راندمان پایداری و کاهش اتلاف سوخت درخودروهای سواری :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

باتوجه به پیشرفت های چشمگیر صنایع خودروسازی درزمینه های مختلف ازجمله بالا بردن توان موتور ارتقا سیستم ایمنی خودرو کم کردن میزان الاینده های محیط زیست و… این روزها مساله مه مدیگری توجه خودروسازان ومحققان این عرصه به خود جلب کرده که هماناکاهش مصرف سوخت و انرژیهای تلف شده درخودرو می باشد که این مساله باتوجه به بحران اقتصادی و انرژی درجهان اهمیت آن را دوچندان کرده است همانطور که میدانیم بازدهی خودروها و مخصوصا خودروهایی که ازسوخت فسیلی استفاده می کنند بسیارپایین است این بازدهی پایین باعث آن شده است که طراحان خودرو و کارخانجات بزرگ خودروسازی درجهان همواره به فکر بالا بردن این بازدهی و یا به عبارت دیگر پایین آوردن اتلافات انرژ درخودروها باشند کاری که دراین مقاله قصد انجام آن را داریم طراحی مکانیزمی ساده و درعین حال کاربردی برای استفاده ازانرژی های اتلافی درخودرو دراثرترمزگیری است همانطور که میدانیم ترمزگیری عملی است که درحین رانندگی بسیارتکرار میشود ترمزگیری درحقیقت تبدیل انرژی مکانیکی به گرمایی است که دراین عمل انرژی مکانیکی تولید شده توسط موتور و سوخت های فسیلی به گرما تبدیل شده است و هدرمیشود مکانیزم طراحی شده دراین مقاله به صورتی است که درهنگام ترمز گیری وارد عمل شده و باتوجه به اجزایی که دارد انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و دریک ذخیره کننده انرژی الکتریکی ذخیره می کند این سیستم چون درکنار سیستم های کنترلی هوشمند مورداستفاده قرارمیگیرد دراین پایان نامه ابتدا توضیحاتی درمورد این سیستم ها داده میشود و سپس بصورت کامل به بررسی اجزا و عملکرد آن پرداخته میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.