واکاوی روش های ساخت برند در مقاصد گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی روش های ساخت برند در مقاصد گردشگری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی روش های ساخت برند در مقاصد گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی روش های ساخت برند در مقاصد گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی روش های ساخت برند در مقاصد گردشگری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

با توجه به رشد چشم گیر گردشگری در سال های اخیر، رقابت بین مقاصد برای جذب گردشگر شدیدتر شده است. از طرفی برای یک مقصد احراز و پرورش هویت رقابتی یا به عبارتی برند آن الزامی می باشد و این همان چیزی است که یک مقصد را متمایز و به یادماندی می سازد. برند سازی مقصد مستلزم استفاده از مجموعه ای از تکنیک ها است کههدف آنها حصول اطمینان از این موضوع است که افراد، محصول (یا مقصد) را به شیوه ای مطلوب درک می کنند. در این میان مدل های بسیاری برای آشکار نمودن حقیقت یک برند وجود دارد. نقش تمام این مدل های برند سازی شبیه به یکدیگر است که هدف تمام آنها استقرار جوهر مرکزی برند می باشد. لذا انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه و تمایل شخصی افراد بستگی دارد. مقاله ی حاضر درصدد است برخی از انواع مدل های برندسازی مقصد از جمله مدل هرم برند، چرخ برند و ا لگوی دارایی های برند را از نقطه نظر ویژگی ها، قوت ها و ضعف های هرکدام مورد ارزیابی قرار دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.